این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
رهیافت، جلد ۱۱، شماره ۲۶، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی بررسی نگرش دبیران دبیرستان به خلاقیت
چکیده فارسی مقاله هدف اصلی این پژوهش بررسی جایگاه خلاقیت در نظام آموزش و پرورش است. بنابراین پرسش‌نامه‌ای در چهار محور اصلی پرورش خلاقیت، تفکر واگرا، بعد عاطفی ـ شناختی، اجتماعی و آموزشی ـ تدریس تنظیم و پرسش‌نامه‌ای تهیه و بین 123 معلم دبیرستان که از مناطق مختلف آموزش و پرورش تهران به طور تصادفی انتخاب شدند، توزیع شد. نتایج آزمون حاکی از آن استکه نگرش معلمان نسبت به خلاقیت پایین است. شایان ذکر است که نمرات آزمون معلمان در هر محور نیز پایین بود. 
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله -
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله افضل السادات حسینی |
-


نشانی اینترنتی http://rahyaft.nrisp.ac.ir/article_13320_92a774510d27da37987b355e999f5a68.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/845/article-845-1461680.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات