این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
انرژی ایران، جلد ۹، شماره ۳، صفحات ۶۹-۸۳

عنوان فارسی روان شناسی اجتماعی و تغییر نگرش مصرف کنندگان انرژی
چکیده فارسی مقاله یکی از مباحث مهم مطرح شده در روان شناسی اجتماعی بررسی نگرش های افراد است . نگرش ها یکی از علت های اصلی رفتار ما میباشند . اگر صرفه جویی مصرف انرژی را به عنوان یک رفتار در نظر بگیریم برای بررسی و ترغیب رفتار صرفه جویی انرژی در مصرف کنندگان می بایستی به بررسی نگرش ها و تغییر نگرش ها پرداخت . روان شناسان اجتماعی نگرش را عبارت از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع تعریف کرده اند . ...
کلیدواژه‌های فارسی مقاله نگرش ، تغییر نگرش ، رفتار ، مصرف انرژی ، شناختی ، عاطفی

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله یوسف کریمی |
دانشگاه علامه طباطبایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

مجید صفاری نیا |
سازمان بهره وری انرژی ایران، معاونت امور انرژی، وزارت نیرو
سازمان اصلی تایید شده: سازمان بهره وری انرژی ایران


نشانی اینترنتی http://www.necjournals.ir/browse.php?a_code=A-10-2-76&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده مدل های برنامه ریزی انرژی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات