این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
مدیریت فرهنگ سازمانی
، جلد ۳، شماره ۱، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
ارباب رجوع ومدیریت (وظایف متقابل )،نقش بسترها در انجام وظایف
چکیده فارسی مقاله
یکی از مباحثی که در مدیریت مورد توجه همگان است وظایف مدیران و مسئولان در مقابل ارباب رجوع است و در این زمینه مطالب زیادی نوشته شده و حتی در ارزیابی های مسئولین یکی از جهات مؤثر همین است که شخص در برخورد با ارباب رجوع و جلب رضایت آنان چگونه عمل میکند.و اما وظایف مراجعین نسبت به مسئولین که آن هم دارای اهمیت است کمتر مورد توجه قرار گرفته است . همچنین در نظر داشتن بسترها و زمینه های مدیریت که در ارزیابی مسئولین تأثیر گذار است باید مورد توجه قرار گیرد . در مقاله حاضر بعد از اشاره به بعضی وظایف مسئولین در رابطه با ارباب رجوع نمونه هایی از وظایف مراجعین نسبت به مسئولین و همین طور لزوم توجه به بسترهای متفاوت در ارزیابی مدیران مورد بحث واقع شده است .
کلیدواژههای فارسی مقاله
وظایف اخلاقی، وظایف ارباب رجوع، وظایف حقوقی، وظایف مدیران،
عنوان انگلیسی
-
چکیده انگلیسی مقاله
One of the topics of management which has gained the attention of all people is managers and responsible persons' duties to customers. On this topic many papers are written and even it is one of the important factors in evaluation of managers, that is how he or she treat customers and whether manager satisfies customers. However, the duty of customers to managers which is of importance has. been paid less attention. In addition, grounds of management must be considered in evaluation of managers. In this paper after mentioning the duties of managers to customers, some of duties of customers to managers as well as the necessity of paying attention to various grounds in evaluation of managers are discussed.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سید احمد میرحسینی |
نشانی اینترنتی
https://jomc.ut.ac.ir/article_14210_7dc24e82ec77cd5c70939fcf1f5444a7.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-1553912.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات