این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
مدیریت فرهنگ سازمانی
، جلد ۱۷، شماره ۱، صفحات ۶۵-۸۳
عنوان فارسی
شناسایی عوامل درونسازمانی مؤثر بر جذب سپرده های سرمایهگذاری مدتدار و ارائۀ راهکارهای مناسب بانک پاسارگاد استان قم
چکیده فارسی مقاله
هدف این پژوهش شناسایی و اولویتبندی عوامل درونسازمانی مؤثر بر جذب سپردههای سرمایهگذاری مدتدار در بانک پاسارگاد استان قم از دیدگاه مشتریان بود. تحقیق از نظر هدف کاربردی و گردآوری اطلاعات توصیفی ـ پیمایشی است. بر اساس هدف تحقیق با بررسی پیشینه موضوع و استفاده از دیدگاه خبرگان پنج عامل به منزله عوامل مؤثر شناسایی شدند. این عوامل عبارتاند از: تبلیغات، سود پرداختی، تعدد شعب، تنوع خدمات، مهارت کارکنان. بر این اساس پرسشنامه تحقیق تدوین شد. جامعه آماری را مشتریان بانک پاسارگاد استان قم تشکیل دادند و چون جامعه آماری مورد نظر نامحدود بود با استفاده از فرمول نمونهگیری جامعه نامحدود، با سطح اطمینان 95 درصد، تعداد 204 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و در نهایت 196پرسشنامه جمعآوری شد. به منظور بررسی روایی، پرسشنامه به استادان مدیریت و تعدادی از مدیران بانک ارائه شد و بیش از 70 درصد خبرگان در خصوص پرسشنامه نظر موافق داشتند و بدین ترتیب روایی پرسشنامه تأیید شد. برای محاسبه ضریب قابلیت اعتماد از روش آلفای کرونباخ استفاده شد و ضریب 814/0 به دست آمد. در بخش آمار استنباطی از آزمون میانگین یک جامعه آماری کولموگروف ـ اسمرینوف و فریدمن استفاده شد. تحلیل دادهها نشان داد همه عوامل شناساییشده، به منزله عوامل مؤثر بر جذب سپردههای سرمایهگذاری مدتدار، اهمیت دارند با اولویت سود پرداختی، تنوع خدمات، مهارت کارکنان، تبلیغات، و تعدد شعب.
کلیدواژههای فارسی مقاله
تبلیغات، تجهیز منابع، تنوع خدمات، سود پرداختی، مهارت کارکنان،
عنوان انگلیسی
Identify Intra-Organizational Affecting Factors On Attracting Investment In Time Deposits And Provide Appropriate Solutions (Pasargad Bank Case Study In Qom Province)
چکیده انگلیسی مقاله
the purpose of this study is to identify and prioritize intra-organizational affecting factors on attracting time capital deposits in Pasargad Bank. In terms of aim, this is an applied study while it is a descriptive – survey in terms of conducting and data gathering. In the second step, a questionnaire was devised based on identified factors. Research statistical a questionnaire was devised based on identified factors. Research statistical population consists of all customers of Pasargad Bank in Qom Province. Since statistical population is indefinite, 204 individuals were selected as statistical sample by using unlimited sampling method with 95% of confidence level. Finally, 196 questionnaires were gathered. To determine the validity, the questionnaire we submitted to management professors and after inserting their opinions, its validity was confirmed. To compute reliability ratio, Chronbach's alpha was used. The obtained ratio was 0.814. Deductive statistics is used to analyze the data.kolmogorov-smirnov Test, In deductive statistics section, Freedman tests and single community statistical average are utilized. Data analysis shows that all recognized factors are significant as affecting factors on attracting time capital deposits and their priority order is paid profit, diversity of services, employees' skills, propaganda and the number of branches.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
هدی آهنج |
کارشناسارشد دانشکدة مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
محمدجواد محققنیا |
استادیار دانشکدة مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
ابوالفضل گندمی |
دانشیار دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران
نشانی اینترنتی
https://jomc.ut.ac.ir/article_71185_60f8917ad7b75bd696cae371dc2c9c05.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-1568558.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات