این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، جلد ۱۲، شماره ۳، صفحات ۳۵-۴۷

عنوان فارسی رتبه بندی فروشگاه های زنجیره ای منتخب در اصفهان بر اساس ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی با فن ای اچ پی گروهی
چکیده فارسی مقاله رتبه‌بندی فروشگاه­ها و به روز رسانی اطلاعات در این زمینه براساس تصویر ذهنی مطلوب و قدرتمندی که مشتری از فروشگاه دارد، گام موثری در شناسایی توانایی و ظرفیت‌های فروشگاه و ایجاد ارزش برای فعالان این شبکه است. تصویر ذهنی فروشگاهی در ابعاد راحتی، پرسنل فروش، ترفیعات، تسهیلات، جو فروشگاه، خدمات، عوامل نهادی و خود کالا تجلی می­یابد. در این پژوهش، بر اساس این ابعاد و با کمک نمونه­ای در حجم 250 نفر از مشتریان فروشگاه­های زنجیره‏ای منتخب در اصفهان، این فروشگاه­ها رتبه بندی شد. به علاوه برای تعیین اهمیت معیارها از تلفیق نظرات کارشناسان منتخب این فروشگاه­ها استفاده شد. در این راستا از فن ای اچ پی گروهی استفاده گردید. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که مجموعه اصفهان سیتی سنتر رتبه اول، کوثر رتبه دوم و رفاه رتبه سوم را اخذ کرده­اند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مجید محمدشفیعی | mohammad shafiee
دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، گروه مدیریت
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

زهرا یاوری |
دانشگاه اصفهان، گروه مدیریت بازرگانی،اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

پریسا قربانیان |
گروه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، اصفهان


نشانی اینترنتی http://jamlu.liau.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-327&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات