این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن
، جلد ۱۲، شماره ۳، صفحات ۳۵-۴۷
عنوان فارسی
رتبه بندی فروشگاه های زنجیره ای منتخب در اصفهان بر اساس ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی با فن ای اچ پی گروهی
چکیده فارسی مقاله
رتبهبندی فروشگاهها و به روز رسانی اطلاعات در این زمینه براساس تصویر ذهنی مطلوب و قدرتمندی که مشتری از فروشگاه دارد، گام موثری در شناسایی توانایی و ظرفیتهای فروشگاه و ایجاد ارزش برای فعالان این شبکه است. تصویر ذهنی فروشگاهی در ابعاد راحتی، پرسنل فروش، ترفیعات، تسهیلات، جو فروشگاه، خدمات، عوامل نهادی و خود کالا تجلی مییابد. در این پژوهش، بر اساس این ابعاد و با کمک نمونهای در حجم 250 نفر از مشتریان فروشگاههای زنجیرهای منتخب در اصفهان، این فروشگاهها رتبه بندی شد. به علاوه برای تعیین اهمیت معیارها از تلفیق نظرات کارشناسان منتخب این فروشگاهها استفاده شد. در این راستا از فن ای اچ پی گروهی استفاده گردید. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که مجموعه اصفهان سیتی سنتر رتبه اول، کوثر رتبه دوم و رفاه رتبه سوم را اخذ کردهاند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مجید محمدشفیعی | mohammad shafiee
دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، گروه مدیریت
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
زهرا یاوری |
دانشگاه اصفهان، گروه مدیریت بازرگانی،اصفهان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
پریسا قربانیان |
گروه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، اصفهان
نشانی اینترنتی
http://jamlu.liau.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-327&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات