این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، جلد ۴، شماره ۱۴، صفحات ۸۹-۹۴

عنوان فارسی مدل سازی دینامیکی سیستم تعلیق خودرو
چکیده فارسی مقاله در این مقاله ابتدا به معرفی سیستم های مختلفی که در تعلیق مورد استفاده قرار می گیرند، پرداخته شده و مزایا و معایب هرکدام به طور کلی مورد بررسی قرار گرفته است. اولین گام در تحلیل یک سیستم ارایه یک مدل فیزیکی مناسب و دقیق می باشد. منظور از مدل الزاما مدل پیچیده نیست بلکه مدلی است که رابطه بین متغیرهای حالت سیستم را واقعی تر بیان کند و اهداف طراح آن سیستم را تامین کند. از این مدل های فیزیکی می توان جهت تحلیل پایداری، راحتی سفر و ضرایب سختی فنرها و ضرایب میرایی تحت تاثیر ناهمواری های جاده اشاره کرد. سیستم های تعلیق کنترل پذیر به دو گروه اصلی کنترل پیش خور و کنترل پس خور تقسیم می شود. با توجه به تاخیر زمانی غیرقابل اجتناب در سیستم های کنترل پذیر همواره عملکرد سیستم کنترل شده به طور دقیق متناسب با ورودی تحریک هم زمان نخواهد بود. برای رفع این مشکل از سنسورهایی درخودرو استفاده می شود.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فخرایی مهران | فخرایی مهران
گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان (Islamic azad university of lahijan)

فخرایی مهران | فخرایی مهران
گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان (Islamic azad university of lahijan)

اباذری مهران | abazari mehran


توکلی عبدالرضا | tavakoli abdolreza



نشانی اینترنتی http://jamlu.liau.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-20&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده عمومی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات