این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، جلد ۳، شماره ۲۲، صفحات ۳۵-۵۰

عنوان فارسی بررسی باور دانش آموزان درباره کارگروهی حل مساله ریاضی
چکیده فارسی مقاله در این پژوهش، میزان تجربه کار گروهی ریاضی و همچنین باور دانش آموزان نسبت به کارگروهی حل مساله ریاضی و میزان اعتقاد آنان به موثر بودن کارگروهی بر آموزش یادگیری ریاضی و یادگیری ریاضی در یکی از دبیرستان های شهر اهواز بررسی شده است. در این بررسی پرسشنامه ای که از نظر روایی و پایایی سنجیده و تایید شده بود، توسط نمونه ای تصادفی از 130 نفر از دانش آموزان دبیرستانی پاسخ داده شد. با توجه به نتایج حاصل از نظرخواهی دانش آموزان در خصوص سوال ها، پس از بررسی و اعتبار پاسخ های داده شده از تعداد 130 نفر پاسخ 109 نفر مورد قبول واقع شد و پاسخ ها به کمک نظریه فازی مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتیجه، تایید این دو اعتقاد بود که با آنکه دانش آموزان در مدارس تجربه کمی از کار گروهی ریاضی دارند، به ماثر بودن کار گروهی ریاضی و حل مساله ریاضی در گروه های کوچک در جهت پیشبرد آموزش یادگیری ریاضی و یادگیری ریاضی بسیار معتقدند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کارگروهی ریاضی، حل مساله ریاضی، باور دانش آموزان، نظریه فازی

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله بیک فرزانه | بیک فرزانه
گروه ریاضی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات (Islamic azad university science and research branch)

بیک فرزانه | بیک فرزانه
گروه ریاضی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات (Islamic azad university science and research branch)

حسین زاده لطفی فرهاد | hossein zadeh lotfi farhad


شاهورانی احمد | shahvarani ahmad



نشانی اینترنتی http://jamlu.liau.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-77&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده عمومی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات