این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن، جلد ۱، شماره ۱، صفحات ۱-۱۲

عنوان فارسی تحلیل دینامیکی سیستم تعلیق خودرو و حل معاذلات آن به روش اختلالات
چکیده فارسی مقاله در این مقاله پاسخ دایمی و نیز فرکانس، پاسخ سیستم تعلیق برای مدل 1.4 خودرو با در نظر گرفتن نیروی غیر خطی برای فنر مورد بررسی قرار گرفته است. حل معادلات سیستم از طریق اغتشاشات (روش بسط چند مقیاسی) با در نظر گرفتن شرایط رزونانس خارجی صورت گرفته و پاسخ سیستم از روش فوق بدست آمده اثر تغییر در دامنه تحریک، ضریب استهلاک، و همچنین ضریب جمله غیر خطی بر دامنه پاسخ سیستم بررسی شده است و در مرحله بعد با استفاده از روش عددی رانگ، کوتا معادلات حل گردیده و با نتایج حاصله از حل اغتشاشات مقایسه شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله تحلیل دینامیکی، سیستم تعلیق خودرو، روش اختلالات، تشدید، پرش

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فخرایی مهران | فخرایی مهران


فخرایی مهران | فخرایی مهران


امانی فرد نیما | amani fard nima


فدایی یکتا لیلا | fadaei yekta leila


سندی مریم | sendi maryam



نشانی اینترنتی http://jamlu.liau.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-47&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده عمومی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات