این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
تحقیقات منابع آب ایران
، جلد ۱۲، شماره ۲، صفحات ۱۶۷-۱۷۳
عنوان فارسی
اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور ، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم
چکیده فارسی مقاله
کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. احساس رضایتمندی، موجب افزایش آستانه تحمل برای پرداخت بهای بیشتر در قبال محصول مورد نیاز خواهد شد. استفاده از روشهای نوین قرائت شامل روش قرائت از راه دور و روش کارتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته توانسته است به افزایش رضایت مشترکین منتهی شود. لذا این پژوهش به بررسی رابطه بین استفاده از روشهای نوین قرائت با رضایتمندی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قم میپردازد. دادهها در این تحقیق به صورت استنباطی و با استفاده از شاخصهای آماری توصیفی و استنباطی از روشهای موجود در آمار استنباطی نظیر مقایسه میانگین دو جامعه وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه و مصاحبه ساختار یافته میباشد. روش نمونهگیری در این تحقیق، تصادفی ساده است. نتایج نشان میدهد که بیشترین رضایتمندی مربوط به روش قرائت از راه دور میباشد و روش حضوری و کارتی در ردههای بعدی قرار میگیرند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Measurement of customer satisfaction in different method reading for water meter (Remote Reading, Per-paid meters and Face reading) , Case study: Qom Abfa
چکیده انگلیسی مقاله
Gaining the Customer satisfaction is becoming the main target of companies. Feeling satisfaction shall cause increasing in threshold of customers’ tolerance to pay more for their required product. Use of modern water meter reading methods (including the method of remote meter reading and Pre-paid meters) have been able to result in increasing the customers’ satisfaction in many developed countries. So, this research studies the relationship between the use of modern methods of meter reading and customer satisfaction of water and waste-water Company of Qom Province. The data in this research are illative and have been analyzed by use of descriptive and illative statistical indicators of the existing methods rely on illative statistics such as comparing two samples. The main tool for data collection in this research is questionnaire and structured interviews. Sampling method of this research is simple random. The results show that the highest satisfaction is related to the method of remote meter reading, and Face reading and pre-paid meters are on the next steps.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محمد حسین اله دادی | mohammad hossein
شرکت پرهام
حسن زارعی متین | zarei matin
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://www.iwrr.ir/article_14643_d668d518739f4437db82981c0edf76ae.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات