این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
نظارت و بازرسی
، جلد ۱۳۹۴، شماره ۳۴، صفحات ۱۱۹-۱۴۲
عنوان فارسی
بررسی نیازهای آموزشی فردی وسازمانی مدیران مورد مطالعه: کارکنان بازرسی کل ناجا
چکیده فارسی مقاله
این پژوهش با هدف نیازسنجی آموزشی مدیران بازرسی کل ناجا و اولویت بندی این نیازها صورت گرفت.این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است که بصورت توصیفی – پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق 60 نفر از مدیران بازرسی کل ناجاهستند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آزمونهای استنباطی از قبیل آزمون تی نمونه1 و آزمون فریدمن استفاده شده است. دراین تحقیق از شیوه ایجاد توافق( توافق محور) و فن دلفی استفاده شد. با توجه به نتایج این روش، 17نیاز آموزشی در بعد سازمانی و ده نیاز به عنوان نیازهای آموزشی فردی مدیران بازرسی شناخته شد. نتایج نشان داد که در بعد سازمانی شناخت تهدیدات، فرصتها، قوتها و ضعفهای سازمانی و آشنایی با فرمانها، تدابیر و اسناد بالا دستی با میانگین رتبه ای 11.75 و 13 در اولویت اول مدیران ، و در بعد فردی نیز فن سخنوری و خودکنترلی با میانگین رتبه ای 5.95 و 7 در اولویت اول مدیران است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
آموزش، و نیازسنجی، نیازهای آموزشی در بازرسی کل، آموزش سازمانی مدیران، آموزش سازمانی معاونان،
عنوان انگلیسی
بررسی نیازهای آموزشی فردی وسازمانی مدیران مورد مطالعه: کارکنان بازرسی کل ناجا
چکیده انگلیسی مقاله
این پژوهش با هدف نیازسنجی آموزشی مدیران بازرسی کل ناجا و اولویت بندی این نیازها صورت گرفت.این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است که بصورت توصیفی – پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق 60 نفر از مدیران بازرسی کل ناجاهستند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آزمونهای استنباطی از قبیل آزمون تی نمونه1 و آزمون فریدمن استفاده شده است. دراین تحقیق از شیوه ایجاد توافق( توافق محور) و فن دلفی استفاده شد. با توجه به نتایج این روش، 17نیاز آموزشی در بعد سازمانی و ده نیاز به عنوان نیازهای آموزشی فردی مدیران بازرسی شناخته شد. نتایج نشان داد که در بعد سازمانی شناخت تهدیدات، فرصتها، قوتها و ضعفهای سازمانی و آشنایی با فرمانها، تدابیر و اسناد بالا دستی با میانگین رتبه ای 11.75 و 13 در اولویت اول مدیران ، و در بعد فردی نیز فن سخنوری و خودکنترلی با میانگین رتبه ای 5.95 و 7 در اولویت اول مدیران است.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
آموزش, و نیازسنجی, نیازهای آموزشی در بازرسی کل, آموزش سازمانی مدیران, آموزش سازمانی معاونان
نویسندگان مقاله
فرهاد نظامی |
نشانی اینترنتی
http://si.jrl.police.ir/article_10148_fb5677cba6ff2ebf64587f563e30229c.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1288/article-1288-1636645.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات