این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
نظارت و بازرسی
، جلد ۱۳۹۱، شماره ۱۸، صفحات ۷۹-۱۰۱
عنوان فارسی
جایگاه رسانههای جمعی در سیاستگذاری مبارزه با فساد،توصیهها و راهکارهای سیاستی
چکیده فارسی مقاله
با توجه به اینکه رسانهها با انعکاس اخبار گوناگون در خصوص فساد میتوانند گام بزرگی در برجستهسازی این پدیده شوم بردارند و این اقدام رسانهها میتواند توجهات مردم و مسئولان را متوجه مسائل این حوزه کند و در صورت نیاز برای سیاستگذاری مورد توجه قرار گیرد و هم چنین به دلیل اینکه مقامات و مسئولان دستگاههای مبارزه با فساد، خواهان همکاری و مشارکت بیشتر رسانههای جمعی در زمینه مبارزه با فساد هستند، مقاله پیشرو با پاسخگویی به این سؤال که: "نقش و جایگاه رسانه-های جمعی در سیاستگذاری مبازره با فساد چیست و چگونه میتوان آنها را در این امر توانمند ساخت؟"به بررسی نقش و جایگاه رسانهها در سیاستگذاری مبارزه با فساد میپردازد. برای این منظور در ابتدا به تبیین نقش و تأثیرات حضور رسانههای جمعی در زمینه مبارزه با فساد می پردازد و در نهایت راهکارهای عملی در جهت توانمندسازی رسانهها در مبارزه با فساد عرضه می کند. اطلاعات مورد نظر به شیوه کتابخانهای و با بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمعآوری شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
رسانههای جمعی، فساد فراگیر، افکار عمومی، دسترسی به اطلاعات،
عنوان انگلیسی
جایگاه رسانههای جمعی در سیاستگذاری مبارزه با فساد،توصیهها و راهکارهای سیاستی
چکیده انگلیسی مقاله
با توجه به اینکه رسانهها با انعکاس اخبار گوناگون در خصوص فساد میتوانند گام بزرگی در برجستهسازی این پدیده شوم بردارند و این اقدام رسانهها میتواند توجهات مردم و مسئولان را متوجه مسائل این حوزه کند و در صورت نیاز برای سیاستگذاری مورد توجه قرار گیرد و هم چنین به دلیل اینکه مقامات و مسئولان دستگاههای مبارزه با فساد، خواهان همکاری و مشارکت بیشتر رسانههای جمعی در زمینه مبارزه با فساد هستند، مقاله پیشرو با پاسخگویی به این سؤال که: "نقش و جایگاه رسانه-های جمعی در سیاستگذاری مبازره با فساد چیست و چگونه میتوان آنها را در این امر توانمند ساخت؟"به بررسی نقش و جایگاه رسانهها در سیاستگذاری مبارزه با فساد میپردازد. برای این منظور در ابتدا به تبیین نقش و تأثیرات حضور رسانههای جمعی در زمینه مبارزه با فساد می پردازد و در نهایت راهکارهای عملی در جهت توانمندسازی رسانهها در مبارزه با فساد عرضه می کند. اطلاعات مورد نظر به شیوه کتابخانهای و با بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمعآوری شده است.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
رسانههای جمعی, فساد فراگیر, افکار عمومی, دسترسی به اطلاعات
نویسندگان مقاله
وحید آرایی |
برون سازمانی
شعبان نجف پور |
برون سازمانی
حسینعلی احمدی گرجی |
برون سازمانی
نشانی اینترنتی
http://si.jrl.police.ir/article_9921_2378877d4ff6d4f3f1c75d934921d281.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1288/article-1288-1636745.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات