این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
اندیشه آماد
، جلد ۱۳۹۶، شماره ۶۰، صفحات ۴۳-۵۷
عنوان فارسی
بررسی نقش تولید الکترونیکی در ارائه محصولات باکیفیت؛
چکیده فارسی مقاله
تولید الکترونیکی یک روش سیستمی است که عملیات تولیدی را قادر می سازد تا به واسطه استفاده از اینترنت و فناوری برتر و گسترده )به عبارت دیگر بدون سیم، تحت وب و امثال این ها( به طور موفقیت آمیزی با اهداف عملکردی سازمان منسجم گردد. این مقاله به بررسی نقش تولید الکترونیکی بر کیفیت محصولات در شرکت ایران خودرو پرداخته است. جامعه آماری تحقیق تعداد 241 نفر از مدیران ارشد تولیدکنندگان قطعات خودرو در نظر گرفته می شود که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی تعداد 141 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. نقش تولید الکترونیکی و متغیرهای کیفیت محصولات در قالب آزمون t تک نمونه ای موردبررسی و داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و LISREL مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفته است. نتایج تحقیق نشان داد تولید الکترونیکی باکیفیت محصولات و کاهش ضایعات و کاهش هزینه های کیفیت و کاهش میزان دوباره کاری و قابلیت اطمینان کالا نسبت به رقبا و درصد کاهش عرضه کننده و افزایش رضایت مشتریان ارتباط معناداری دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
c Assessing Electronic Production Role in Presenting High Quality Products
چکیده انگلیسی مقاله
Electronic production is a systematic method in which enables the production operation through using internet and high and prevalent technology (i.e. wireless, online etc. The present paper assessed the electronic production on the quality of products in Iran Khodro Company. The statistical population of the research consisted of 240 high-rank piece production managers of Iran Khodro Company which using Cochran formula and random sampling, 148 persons selected among them. The role of electronic production and quality variables of the products assessed using t-test analyzed using SPSS and LISREL statistical software. The results of the research revealed that there is a meaningful relation between products quality, reducing wastage, and reducing quality expenses and confidence capability of product in comparison with other rivals, and increasing the satisfying factor.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
حسن فارسیجانی |
عباس راد |
مینا آقایی |
نشانی اینترنتی
http://lot.jrl.police.ir/article_12673_f27908d309129b99ff5698a2a50fb9c4.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/620/article-620-1639395.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات