این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
اندیشه آماد
، جلد ۱۳۹۵، شماره ۵۷، صفحات ۱۵۷-۱۸۷
عنوان فارسی
عوامل حیاتی موفقیت برای اجرای مدیریت زنجیره تأمین در مؤسسات کوچک و متوسط و اثرشان بر عملکرد
چکیده فارسی مقاله
با جهانیشدن اقتصاد، تجارت الکترونیک و ورود فناوریهای جدید چالشهای جدیدی را برای تمامی سازمانهابهویژه برای مؤسسات با اندازه کوچک و متوسط (SME) مطرح ساخته است. در این رابطه، اجرای موفق مدیریت زنجیره تأمین (SME) میتواند به این مؤسسات قدرتی بدهد که رقبایشان را شکست دهند و آنها را به حاشیه برانند. بااینوجودمؤسسات با اندازه کوچک و متوسط (SME) در کشور هند و کشورهای درحالتوسعه در اجرای (SME) به دلیل فقدان منابع و جهت با مشکلاتی روبهرو هستند. در پس این پرده، این مقاله برای اجرای SCM در SME 13 عامل حیاتی موفقیت را شناسایی کرد و تأثیرشان را بر عملکرد مؤسسات با اندازه کوچک و متوسط موردمطالعهقرارداد. تعهد مدیریت عالی، چشماندازبلندمدت، تمرکز بر نقاط قوت اصلی، نیروی انسانی فداکار برای زنجیره تأمین، توسعه راهبردی کارایی SCMبهعنوانمهمترین عوامل حیاتی موفقیت نمایان شدهاند. برای سنجش بهبود در عملکرد، نویسندگان این مقاله در ارتباط با رضایت و خدمت به مصرفکننده، نوآوری و رشد، عملکرد مالی، کسبوکار داخلی سنجههای مختلفی را در نظر گرفتهاند. نتایج با استفاده از آزمونهای آماری استاندارد و قضایای آزمونهای پژوهشی مورد تجزیهوتحلیلقرارگرفتهاند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Critical success factors for implementation of supply chain management in Indian small and medium enterprises and their impact on performance
چکیده انگلیسی مقاله
Abstract Globalization of the economy, e-business, and introduction of new technologiespose new challenges to all organizations especially for small and medium enterprises (SMEs). In this scenario, successful implementation of supply chain management (SCM) can give SME an edge over their competitors. However, SMEs in India and other developing countries faceproblems in SCM implementation due to lack of resources and direction. Against this backdrop,this paper identified 13 critical success factors (CSFs) for implementation of SCM in SMEs andstudied their impact on performance of Indian SMEs. Top management commitment, longetermvision, focus on core strengths, devoted resources for supply chain, and developmentof effective SCM strategy emerged as the most pertinent CSFs. To measure improvement inperformance, the authors considered different measures related to customer service and satisfaction,innovation and growth, financial performance, and internal business. Results are analysedby testing research propositions using standard statistical tools. ª 2015 Indian Institute of Management Bangalore.Production and hosting by Elsevier Ltd.All rights reserved
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
راویندر کامار |
راجش ک. سینگ |
راوی شانکار |
نشانی اینترنتی
http://lot.jrl.police.ir/article_12656_46481de43e8cc3ed16e4e64da937b0fa.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/620/article-620-1639419.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات