این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
اندیشه آماد
، جلد ۱۳۹۲، شماره ۴۵، صفحات ۶۵-۸۰
عنوان فارسی
ارزیابی ارتباط کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مشتریان و عملکرد مالی سازمانهای لجستیکی
چکیده فارسی مقاله
امروزه اهمیت کیفیت خدمات الکترونیکی رو به رشد است و بیشتر سازمانها در محیط رقابتی، پویا و متغیر فعالیت میکنند؛ چرا که رضایت مشتریان موجب افزایش کارایی، اثربخشی و سوددهی سازمانهای اقتصادی میشود. در چنین شرایطی، سازمانها به دلیل افزایش رضایت مشتریان، توجه ویژهای به بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی خود دارند. هدف این پژوهش، شناسایی، توصیف و بررسی اثرات کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان و عملکرد مالی در یک سازمان ارائهکننده خدمات لجستیکی شخص ثالث میباشد. در ابتدا آمار توصیفی مربوط به وضعیت متغیرها در جداول و نمودارها، به نمایش گذاشته شده و در ادامه برای آزمون فرضها از آمار استنباطی با استفاده از نرمافزار SPSS استفاده شده است. یافتههای تحقیق حاکی از آن است که در سازمانهای ارائهکننده خدمات لجستیکی شخص ثالث، متغیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر ایجاد و ارتقای رضایت مشتریان و بهبود عملکرد مالی این سازمانها تأثیرگذار است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Apprising relationship between the quality of electronic services and customer satisfaction and financial performance of logistics organizations
چکیده انگلیسی مقاله
The importance of electing service quality is growing & organizations often act in dynamic and competitive environment of this variable condition. So customer satisfaction causes efficiency & effectiveness promotion and also profitability of economic corporations. In such condition, organizations spend a special attention to improve their electronic services quality in order to increase customer satisfaction. The aim of this study is to identify, explain & survey effect of electronic services quality on customer satisfaction & financial performance in an organization that provides third party logistics services. In this study, first of all, descriptive statistics of variable condition in charts and tables are presented and then we have used SPSS software for hypothesis test. Founding of this study shows that the quality of electronic services variable has effect on customer satisfaction creation and also on financial performance of third party logistics services providers.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نشانی اینترنتی
http://lot.jrl.police.ir/article_12510_75d31c8b7648d46d4eda35c430b27bf1.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/620/article-620-1639499.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات