این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 2 دی 1404
مطالعات امنیت اجتماعی
، جلد ۱۳۹۵، شماره ۴۷، صفحات ۱۹۹-۲۲۷
عنوان فارسی
بررسی ابعاد و شاخص های کیفیت خدمات مشاوره ای در کلانتری های استان لرستان
چکیده فارسی مقاله
پژوهش حاضر با هدف بررسی ابعاد و شاخص های کیفیت خدمات مشاوره ای در کلانتری های استان لرستان انجام شد. طرح پژوهش حاضر توصیفی مقطعی بود. در این پژوهش 450 نفر از کلیه مراجعان به مراکز مشاوره کلانتری های استان لرستان در تابستان سال 1394 به روش در دسترس انتخاب شدند. جمع آوری اطلاعات با استفاده از نمونه برگ جمعیت شناختی و پرسشنامه میزان کیفیت خدمات سروکوال بود. برای تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی با نرم افزارSPSS-20استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل یافته ها نشان داد که از دیدگاه مراجعان به کلانتری های استان لرستان خدمات مشاوره ای ارائه شده در ابعاد قابلیت اطمینان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، تضمین کیفیت خدمات، همدلی و رضایت از خدمات اندکی بالا تر از متوسط و در ابعاد وضعیت ظاهر و ویژگی های ملموس و به موقع اقدام نمودن زمانی و مکانی پایین تر از متوسط می باشد. با توجه به نتایج پژوهش حاضر پیشنهاد می شود که با بررسی نقاط ضعف و قوت بیان شده توسط مراجعان به مراکز مشاوره کلانتری های استان، در جهت رفع مشکلات و علل نارضایتی و تقویت عوامل خوشایند و رضایت بخش مراجعان اقدام گردد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کیفیت خدمات، خدمات مشاوره ای، نیروی انتظامی، استان لرستان،
عنوان انگلیسی
Reviewing Dimensions and Indices of Consultation Services Quality 199 Rendered in Lorestan Province Police Stations
چکیده انگلیسی مقاله
The present research has been conducted to examine the dimensions and indices of consultation services quality rendered in Lorestan province police stations. The design of the present research was descriptive-periodical. N=450 including those who referred to police station consultation centers in Lorestan in the 2Q 2015, and they were selected based on their availability. Information was collected through using demographics sample sheet as well as Seroqual questionnaire of services quality level. Indices of descriptive and inferential statistics and SPSS-20 were used to analyze data. The results achieved from data analysis indicated that according to the clients who referred to Lorestan province police stations, consultation services, in terms of reliability , accountability, guaranteeing services’ quality, satisfaction from services provided are a little bit higher than average; and in terms of appearance and tangible features as well as timely action were lower than average. Given the results of the present research, it is recommended to consider the weak and strong points referred to by clients to solve the problems, and take necessary measures in line with identifying the reasons of dissatisfaction, and strengthening desirable factors mentioned by clients
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سمانه محمدپور |
محسن احمدپور |
نشانی اینترنتی
http://sss.jrl.police.ir/article_12007_0aeeb8df4a7d655deb01fa3dec2b0c55.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1116/article-1116-1642041.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات