این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
منابع انسانی ناجا، جلد ۱۳۹۳، شماره ۳۶، صفحات ۱۱۵-۱۳۳

عنوان فارسی ارزیابی و سنجش عملکرد: ابزاری برای رهبری یا هدایت؟
چکیده فارسی مقاله درست است که ادبیات و آثار فراوانی درباره ارزیابی و سنجش عملکرد در بخش خصوصی و انتفاعی وجود دارد، اما حجم کمی از این آثار به سنجش مناصب ستادی در آموزش عالی آمریکا مربوط میشود. در این مقاله نگاه عمیقی به دانشجویان 108 دانشگاه و کالج شده است. مطالعات حاکی از نارضایتی از روند ارزیابی و سنجش به چند دلیل است: 1-نبود پشتیبانی و حمایت رهبری؛ 2-ناظران هیچ مسئولیتی در برابر تکمیل ارزیابی عملکردی نمیپذیرند؛ و 3- آموزش ندیدن ناظران درباره انجام ارزیابی مناسب عملکردی.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله ارزیابی عملکرد، آموزش عالی، ستاد، نظارت، رهبری و مدیریت،

عنوان انگلیسی Performance Appraisal: A Supervision or Leadership Tool?
چکیده انگلیسی مقاله Although there is substantial literature on the use of performance appraisal in the for-profit sector, there is little literature available concerning the appraisal of staff positions in American higher education. This study provides a detailed look in a population of 108 colleges and universities. Dissatisfaction was found with the appraisal process due to (a) lock of leadership supervisors (b) supervisors not being held accountable for the timely completion of appraisals, and (c) the lack of training provided supervisors for doing performance appraisals well.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مهدی مقیمی |



نشانی اینترنتی http://phr.jrl.police.ir/article_12428_04d6a27a82224e333c81e3fa19e8b451.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1216/article-1216-1643696.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات