این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
منابع انسانی ناجا
، جلد ۱۳۹۰، شماره ۲۶، صفحات ۱-۱۶
عنوان فارسی
مدیریت بی تفاوتی سازمانی کارکنان
چکیده فارسی مقاله
کلیه فعالیت مدیران باید معطوف به افزایش کارایی و اثربخشی باشد. هر انسان عاقل و خردمندی نیز می خواهد بهترین کار را انجام بدهد و بهترین بهره را حاصل کند. اما پاسخ به این سوالات که چه اتفاقاتی موجب بی تفاوتی سازمانی کارکنان می شود و چگونه می توان بی تفاوتی سازمانی را مدیریت کرد، هدف مقاله می باشد. از مهمترین مسائل منابع انسانی که در این عصر مطرح می شود، بی تفاوتی سازمانی کارکنان است. حالتی را که مشخصا تحقق یا عدم تحقق اهداف سازمانی یا موفقیت و شکست سازمان برای یک یا گروهی از اعضا تفاوت نکند را "بی تفاوتی سازمانی" نامیده اند. نتایج ارائه شده در بخش بیان علل و مدیریت بی تفاوتی سازمانی حاصل چند تحقیق کیفی نظریه مبنایی در چند جامعه مختلف می باشد. در صورتی که سیاست گذاری های مناسبی در دولت انجام شود و در نتیجه ی آن مدیران متخصص به کار گمارده شوند، اصلاح سیستم ها، فرآیند ها و ساختار، ایجاد سیستم ارزیابی عملکرد، پاداش و انتصاب و ارتقا و همچنین توجه بیشتر به مسائل مالی کارکنان تسهیل و تسریع می گردد .همه ی این ها موجب کمک به ایجاد برنامه و جو انگیزشی قوی تر می شود تا به ادراک بهتر کارکنان از عدالت سازمانی و اثربخشی خویش منجر شود. این دو ادراک نیز موجب مدیریت بی تفاوتی سازمانی کارکنان خواهد شد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Employees Organizational Indifference Management
چکیده انگلیسی مقاله
none
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
none
نویسندگان مقاله
میرعلی سیدنقوی |
مهدی کشاورز حقیقی |
نشانی اینترنتی
http://phr.jrl.police.ir/article_12357_356e586baef897d65625fc043c1adc25.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1216/article-1216-1643759.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات