این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 7 دی 1404
توسعه کارآفرینی
، جلد ۴، شماره ۱۳، صفحات ۱۶۷-۱۸۴
عنوان فارسی
شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی)
چکیده فارسی مقاله
امروزه اقتصاد مدرن، بیشتر مبتنی بر اطلاعات، نوآوری و خلاقیت غیرملموس و همچنین توانایی آن بر آسانی گسترش قابلیت اقتصادی بهرهبرداری از ایدهها بهمنظور خلق محصولات و ارایهی خدمتهای جدید است. اهمیت نوآوری وایدههای جدید در حفظ مزیتهای رقابتی وجود این دوره را برای صنعت مخابرات توجیه میکند. بر این اساس، این تحقیق کیفی درپی شناسایی عوامل اثرگذار برایجاد بانک مجازی ایده در صنعت مخابرات است. اطلاعات مورد نیاز با مصاحبهی عمیق و تکنیک گروه کانونی با خبرگان آشنا به موضوع تحقیق (30=n) بهدست آمد. یافتههای بهدست آمده از تحلیل براساس کدهای طبقهبندی شدهی موضوعی، عبارتند از: محیط و محتوا، عوامل شناختی، تاثیر فناوری، حفاظت، نگهداری، ابزار ارایه و تولید ایده، نوآوری باز و بسته، شیوهی درآمد، فن بازار، تجاریسازی، شیوهی ارزیابی، تشویق و حمایت. بر پایهی مفهومپردازی نظاممند، سازهها و عوامل برشمرده شده به هم پیوند زده شده و در نتیجه، نظام بانک مجازی ایده در صنعت مخابرات طراحی وتدوین شده است. ثبت رسمی ایدهها در مراجع و سازمانهای معتبر برای حفاظت از مالکیت فکری، استفاده از نرمافزارهای محرک خلاقیت برای توسعه و تولید ایده از پیشنهادهای این تحقیق است
کلیدواژههای فارسی مقاله
ایده نوآورانه، بانک مجازی ایده، خلاقیت، نوآوری،
عنوان انگلیسی
ل اثرگذار بر ایجاد بانکهای مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی)
چکیده انگلیسی مقاله
د مدرن، بیشتر مبتنی بر اطلاعات، نوآوری و خلاقیت غیرملموس و همچنین توانایی آن بر آسانی گسترش قابلیت اقتصادی بهرهبرداری از ایدهها بهمنظور خلق محصولات و ارایهی خدمتهای جدید است. اهمیت نوآوری وایدههای جدید در حفظ مزیتهای رقابتی وجود این دوره را برای صنعت مخابرات توجیه میکند. بر این اساس، این تحقیق کیفی درپی شناسایی عوامل اثرگذار برایجاد بانک مجازی ایده در صنعت مخابرات است. اطلاعات مورد نیاز با مصاحبهی عمیق و تکنیک گروه کانونی با خبرگان آشنا به موضوع تحقیق (30=n) بهدست آمد. یافتههای بهدست آمده از تحلیل براساس کدهای طبقهبندی شدهی موضوعی، عبارتند از: محیط و محتوا، عوامل شناختی، تاثیر فناوری، حفاظت، نگهداری، ابزار ارایه و تولید ایده، نوآوری باز و بسته، شیوهی درآمد، فن بازار، تجاریسازی، شیوهی ارزیابی، تشویق و حمایت. بر پایهی مفهومپردازی نظاممند، سازهها و عوامل برشمرده شده به هم پیوند زده شده و در نتیجه، نظام بانک مجازی ایده در صنعت مخابرات طراحی وتدوین شده است. ثبت رسمی ایدهها در مراجع و سازمانهای معتبر برای حفاظت از مالکیت فکری، استفاده از نرمافزارهای محرک خلاقیت برای توسعه و تولید ایده از پیشنهادهای این تحقیق است
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابوالقاسم عربیون |
دانشگاه تهران، دکتری
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
غلامحسین عبدا زاده | abdollah zadeh
دانشگاه گرگان، دکتری
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه گلستان (Golestan university)
محمدرضا میگون پوری | mohammad reza
دانشگاه تهران، استادیار
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
بهرام رضا امیری | bahram reza
دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد کارآفرینی
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://jed.ut.ac.ir/article_24217_3ce304becc5e88559395d1f63393cb83.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات