این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
Journal of Holistic Nursing and Midwifery
، جلد ۸، شماره ۲، صفحات ۴۴-۵۲
عنوان فارسی
بررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد مدرسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد کاربرد تکنولوژی آموزشی در سال ۱۳۷۳
چکیده فارسی مقاله
چکیده پژوهش: پژوهش حاضر یک مطالعه همبستگی می باشد که به منظور بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد مدرسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد کاربرد تکنولوژی آموزشی انجام گرفته است. هدف کلی این پژوهش تعیین میزان آگاهی، نگرش، عملکرد مدرسین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد کاربرد تکنولوژی آموزشی در سال 1373 است. جامعه این پژوهش را کلیه مدرسینی تشکیل میدادند که به هنگام پژوهش در یکی از دانشکده های مختلف وا بسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به تدریس بودند . بنابر این واحدهای مورد پژوهش همان جامعه پژوهش است که از تعداد کل نمونه ها که 215 نفر بودند، 180 نفر به پرسشنامه پاسخ دادند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Survey the level of Knowledge, Attitude and Performance of University Instructors in Guilan University of Medial Sciences about the use of Educational Technology in 1995
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
میترا صدقی ثابت | Mitra Sedghisabet
Instructor, Department of Nursing , School of Nursing and Midwifery, Guilan University of Medical Sciences, Rasht, Iran
علوم پزشکی
نشانی اینترنتی
http://hnmj.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-454-157&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/243/article-243-1667992.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات