این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۱۱، شماره ۲۱، صفحات ۲۴۷-۲۶۸
عنوان فارسی
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی
چکیده فارسی مقاله
هدف از این پژوهش طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی میباشد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع کیفی میباشد. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها نیز، روش مبتنی بر دادهبنیاد تعیین شد. در رویکرد دادهبنیاد در این پژوهش از روش کدگذاری باز، محوری و انتخابی استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس دادههای به دست آمده از مطالعات میدانی و کتابخانهای انجام گردید. بطور کلی ابتدا اطلاعات و دادهها بصورت کدهای باز از طریق مصاحبههای تخصصی با خبرگان دانشگاه و صنعت جمع آوری گردید، سپس از طریق برقراری ارتباط بین مقولات خُرد و کلان، دادههای تحقیق طبقهبندی و پالایش شد و در نهایت اعتبار سنجی و ویرایش نهایی شد. الگوی نهائی پژوهش از سه مقوله اصلی با عنوان تجربه برند، تجربه خدمات (ارائه دهنده خدمات) و تجربه پس از مصرف متشکل شد و مقولات خرد و گزارههای مرتبط در صنعت بانکداری نیز در الگو مشخص شد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدیریت تجربه مشتری، تجربه مشتری، خدمات بانک، طراحی مدل،
عنوان انگلیسی
Designing a Model to Manage the Experience of Banking Service Customers
چکیده انگلیسی مقاله
The present study aims to design a model to manage the experience of banking service customers. The research method is qualitative. Data collection and data analysis were conducted based on the grounded theory method. This method was practiced through open, axial and selective coding. The data were obtained from field and library studies. Generally, the data were gathered as open codes through interviews with academic and industrial experts. Then, they were classified and filtered by setting up relations between the micro and the macro categories and, finally, validated and edited. The final model of the study was based on brand experience, service experience (service provider) and after-use experience. Also, micro dimensions and the corresponding propositions in banking industry were identified and discussed.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابراهیم حشمتی |
دانشجوی دکتری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات
حمیدرضا سعیدنیا |
دانشیار گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
علی بدیع زاده |
استادیار گروه آموزشی مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
نشانی اینترنتی
http://bar.yazd.ac.ir/article_1557_692f427db6a07ec5db994575d6fa538a.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1522/article-1522-1892710.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات