این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
منابع انسانی ناجا، جلد ۹، شماره ۵۴، صفحات ۵۹-۷۶

عنوان فارسی بررسی عوامل مؤثر بر جبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها (مورد مطالعه معاونت نیروی انسانی ناجا)
چکیده فارسی مقاله هدف اصلی این تحقیق بررسی عوامل مؤثر برجبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها می­باشد. جبران خدمات به هرنوع دریافتی و ارزشی اطلاق می گردد که کارفرما یا سازمان در قبال انجام کار افراد برای سازمان، پرداخت یا ایجاد می کند؛ جبران خدماتی که سازمان تامین می کند شامل جبران خدمات مالی و جبران خدمات غیر مالی می گردد. این تحقیق از نوع کاربردی است و از نظر روش، توصیفی- تحلیلی و از طریق پیمایش بصورت پرسش­نامه مشتمل بر42سؤال صورت گرفته است. پرسش نامه پس از تایید اساتید خبره با رشته مرتبط به منظور دستیابی به هدف تحقیق در بین 141 نفر از  کلیه کارکنان شاغل در معاونت نیروی انسانی ناجا که از تعداد 500 نفر جامعه آماری و با استفاده از روش­های نمونه گیری طبقه ای و به صورت تصادفی ساده انتخاب گردیده­اند توزیع شده است. برای تعیین پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که با توجه به ضریب 90٪ بدست آمده از اعتبار مطلوبی برخوردار می­باشد. داده های حاصل از پرسش­نامه بوسیله نرم افزار آماری s‏pss  پردازش شده و فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون ضریب همبستگی رگرسیون بررسی و تاثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. نتایج بدست آمده نشان می­دهد که با اطمینان 95٪ و با توجه به کوچکتر از 05/0 بودن سطح معنی داری در مورد تمامی متغیرها، می توان اظهار داشت که از نظر جامعه آماری تمامی عوامل جبران خدمات کارکنان تأثیر معنی­داری در جبران خدمات کارکنان در معاونت نیروی انسانی ناجا دارند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Investigating the effective factors of NAJA staff services and ranking them
چکیده انگلیسی مقاله The main objective of this research is to investigate the effective factors of compensating NAJA staff service and ranking. Service Compensation is any type of service or value that an employer or organization makes or pays for or creates for an organization service; Compensation of services that the organization provides involves financial services and non-financial services. This research is practical and descriptive-analytical in terms of method, and has been conducted through questionnaire survey of 42 questions.  A questionnaire was approved by qualified professors of related fields. After that in order to achieve the purpose of the research the questionnaire has been distributed among 141 staff members of the NAJA staff deputy from 500 people in the statistical population using stratified sampling methods and the simple random selection. To determine the reliability Cronbach's alpha method has been used, which according to 90% coefficient obtained is a desirable reliability. The data were analyzed by SPSS software and the research hypotheses were analyzed using regression correlation coefficient test and the effect of independent variables on the dependent variable will be analyzed. The results show that with 95% confidence and with a significance level of more than 0.05 of all variables, it can be stated that in terms of statistical society, all the factors of employee service has the significant effect on service compensating of employees in human resources deputation. On the other hand, based on the average of the calculated ranking
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Compensation, Services Compensation, Financial Rewards

نویسندگان مقاله سعید زارع |
کارشناس ارشد مدیریت مالی.

پرویز آهی |
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین


نشانی اینترنتی http://phr.jrl.police.ir/article_92159_6d4b01f842dd380fc85dad41938be064.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1216/article-1216-2015416.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات