این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 4 دی 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۲۷، شماره ۲، صفحات ۱۸۱-۲۰۳
عنوان فارسی
بررسی تاثیر عوامل خدمات پس از فروش در رضایت مشتریان، با استفاده از مدل تتراکلاس(مطالعه موردی گروه خودروسازی سایپا)
چکیده فارسی مقاله
هدف از این پژوهش، تحلیل و تعیین نوع تاثیر عوامل خدماتی گروه خودروسازی سایپا در شهر شیراز بوده است. به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی است. اطلاعات موردنظر از طریق یک پرسشنامه کیفی جهت تعیین عوامل کلیدی در ارایه خدمات و دو پرسشنامه کمّی برای سنجش میزان رضایت مشتریان استخراج شد. همچنین با استفاده از نمونهگیری خوشهای و بر اساس نواحی شهرداری شیراز، 147 پرسشنامه از شش ناحیه شیراز به طور تصادفی جمعآوری شد. الگوی استفاده شده، تتراکلاس نام دارد که با استفاده از درخت رگرسیونی و تحلیل تشابه قابل ترسیم است. یافتههای پژوهش حاکی از آن بود که عوامل خدماتی ارایه شده توسط شرکت سایپا، به طور خطی و یکسان در رضایت مشتریان نقش ندارند و عوامل، بسته به موقعیت خود اثرات متفاوتی بر مشتریان دارند و هر عامل خدماتی میتواند در هر یک از چهار طبقه الگو قرار گیرد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Evaluating Effects of After-sale Services on Customer Satisfaction Using Tetra-class Model (Case Study: Saipa Group)/
چکیده انگلیسی مقاله
Today the automotive industry as one of the high industries and have a lot of income for Owen countries, also each compony have much attention to it. Also attracting the customers, inside and outside the erea of country for automobile companies, have a severe competition for their. The purposes of this research, analysis and evaluation of services element Siapa after sale services in Shiraz. We use two questionnaire to appraisal, by using the classification sampling in 6 area of Shiraz, the data were gathered. In this research by using the regression tree analysis and correspoding analysis figurating the tetra class model. Finding presented empowered when the customer don’t receive the answer.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مسعود موسوی | masoud mousavi
پردیس فارابی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
حسین خنیفر | hussein khanifar
پردیس فارابی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-472&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202113.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات