این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۲۵، شماره ۳، صفحات ۱۲۱-۱۴۳
عنوان فارسی
بررسی تأثیر اجرای دوره های آموزشی برعملکرد کارکنان سازمان تأمین اجتماعی
چکیده فارسی مقاله
هدف از این مطالعه ارزیابی تأثیر اجرای دورههای آموزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در استان آذربایجان غربی طی سالهای 1386-1388 است. برای این منظور پس از اعمال چند متغیر کنترل و بر اساس روش غربالگری نمونهای 50 نفره از کارکنان شرکتکننده (161 نفر) از شش شعبه استان مورد مطالعه این پژوهش قرار گرفتند. بر اساس اهداف دورههای آموزشی تأثیر پنج دوره آموزشی روی شش شاخص عملکرد کارکنان بررسی شد. نتایج روش اندازههای تکراری و آزمونهای چند متغیره، آزمون ماچولی و آزمون تحلیل واریانس نشان داد که اجرای دوره آموزشی نحوه محاسبه پروندههای مطالباتی تأثیر معناداری بر کاهش تعداد پروندههای ارجاعی به هیئتهای بدوی نداشته است، اما تأثیر معناداری بر کاهش تعداد اصلاح بدهیهای دستی پروندههای مطالباتی کارگاهها داشته است. اجرای دوره آموزشی بخشنامه چهار جدید حقوقی، باعث افزایش ابلاغهای واقعی اوراق مطالباتی، اجرای دوره آموزشی نحوه شناسایی بیمهشدگان، باعث کاهش تعداد شماره بیمههای موقت بیمهشدگان، اجرای دوره آموزشی نحوه نامنویسی اولیه، باعث کاهش نقص اطلاعات هویتی بیمهشدگان و اجرای دوره آموزشی شناسایی کارگاههای جدید، باعث افزایش شناسایی تعداد کارگاه-های جدید شده است
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Effect of Implementing Training Courses on the Performance of Social Security Organization’s Employees
چکیده انگلیسی مقاله
Purpose of this study is to investigate the effects of implementing job training courses on the employees of the Social Security Organization of west Azarbaijan Province during 2007-2009. For such a purpose, a sample of 50 employees was selected from among 161 employees of 6 branches of the organization in the province via sample screening and controlling the variables. Researchers tried to measure the impact of effect of 5 training courses on 6 criteria of employees’ performance according to the goals of the courses. Results of the ‘repeated measurement’ method and ‘multivariate tests’, Mauchly's ‘test of sphericity’, ‘within-subject effects test’, and ‘variance analysis’ showed that implementing a training course on ‘credit claims calculation’ did not have a significant effect on reducing the number of cases referred to the preliminary executive committees yet, it had a significant effect on reducing the number of hand debts of the workshops’ credit cases. The implementation of a training course on the subject of a new legal circular increased the real number of credit claim memos. A training course on ‘How to Identify the Insured’ decreased the number of provisional insurances. A training course on ‘How to make an initial registration of the Insured’ decreased mistakes about the personal identity information of the insured. Finally, implementing a training course on ‘Identification Methods of New Workshops for Insurance’ led to more workshop identification cases.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابراهیم عباسی | ebrahim abbasi
دانشگاه الزهراء
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه الزهرا (Alzahra university)
عزیز رشیدی | aziz rashidi
سازمان تأمین اجتماعی
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-413&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202170.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات