این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 4 دی 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۱۶، شماره ۲، صفحات ۴۰-۴۸
عنوان فارسی
کنترل فرایندهای مدیریت کیفیت فراگیر و تضمین کیفیت
چکیده فارسی مقاله
در حالیکه امروزه در جهان رقابت، کیفیت به عنوان یک ضرورت پذیرفته شده است، در فرایندهای مدیریتی کارهای محدودی برای رسیدن به مفهوم کیفیت صورت گرفته است. مقاله زیر فرایندهای کنترل در تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر را بررسی میکند. در ابتدا فرایند کنترل مدیریت عمومی یا ژنریک بیان میشود و به کاستیهای آن اشاره مینماید. پس از آن فرایندهای کنترلی برای تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع و فراگیر پیشنهاد میگردد و سرانجام این دو فرایند با یکدیگر مقایسه خواهند شد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Control Processes for Total Quality Management and Quality Assurance
چکیده انگلیسی مقاله
While quality has been widely accepted as essential in today's global competition, limited work has been conducted on the management processes that lead to it. This paper addresses the control processes in quality assurance and total quality management. The generic management control process is first presented and its deficiencies are highlighted. The paper then proposes control processes for quality assurance and total quality management. Finally, the two processes are compared.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
امین الله علوی |
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-13&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202288.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات