این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۱۵، شماره ۳، صفحات ۶۵-۷۲

عنوان فارسی مدلی برای تحلیل موردهای مدیریتی و حل مسئله
چکیده فارسی مقاله استفاده از "مورد" در آموزش‌های مدیریت با آنکه در کشورهای پیشرفته سابقه‌ای طولانی دارد در ایران بسیار جدید و تنها به سال‌های اخیر باز می‌گردد. بخش عظیم این تأخیر ریشه در تعریف، ساختار و تدوین موردها و نیز نحوه تحلیل و استفاده از آنها در آموزش دارد. مقاله حاضر به تحلیل مورد و حل مسائل مندرج در موردها اشاره می‌کند که طی آن ابتدا به طرح کلیاتی درخصوص هدف‌ها و لزوم اسفتاده از موردها می‌پردازد، و سپس اصول شش‌گانه تحلیل به صورت گام‌های شش‌گانه معرفی و ارائه می‌شود. درخلال مباحث مختلف به انتظارات و توهم‌هایی که در تحلیل مورد و نتایج آن می‌تواند برای استفاده‌کنندگان پیش آید نیز پرداخته شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله ابراهیم گلشن | ebrahim golshan



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-79&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202299.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات