این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۱۵، شماره ۲، صفحات ۳۹-۵۲
عنوان فارسی
دستیابی به رضامندی مشتری از طریق مهندسی مجدد
چکیده فارسی مقاله
در این مقاله ابتدا لزوم دستیابی به رضامندی مشتری مطرح شده است و بعد از آن به مفاهیم مهندسی مجدد اشاره شده تا شناخت عمیقتری نسبت به این موضوع ایجاد شود. در این گذر الگوها و موارد مطرح در مهندسی مجدد، مسائلی که سازمان در اجرای مهندسی مجدد با آن رو به روست شرح داده شده است. چگونگی تحلیل فرایندهای سازمان برای دستیابی به رضامندی مشتری و مدلهای مرتبط با این مباحث، نقش نیروی انسانی و لزوم ایجاد تغییرات در راستای دستیابی به رضامندی مشتری، از جمله موضوعهایی هستند که در این مقاله درباره آنها سخن به میان آمده است. آثار اجرای مهندسی مجدد در سازمان و چگونگی غلبه بر مقاومتها مباحث پایانی این نوشته هستند. به طور کلی این مقاله علیرغم ارائه موارد مطرح در مهندسی مجدد و راهکارهای اجرای مؤثر آن، به مفاهیم رضامندی مشتری با ارائه مدلها و تحلیلهای مختلف در زمینه عوامل تأثیرگذار بر رضامندی مشتری به ویژه در بحث خدمات پرداخته است، از این رو، تهیهکننده مقاله سعی دارد مباحث مرتبط با مهندسی مجدد را با دستیابی به رضامندی مشتری گره زند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهرداد یحیوی | mehrdad yahyavi
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-85&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202305.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات