این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۱۴، شماره ۴، صفحات ۷۱-۸۵
عنوان فارسی
استفاده از روشهای کاربردی در آموزشهای حرفهای و تخصصی
چکیده فارسی مقاله
روشهای آموزشی، بخشی از تکنولوژی آموزشی را تشکیل میدهد و از آنها میتوان به عنوان ابزار تسهیلکننده برای یادگیری و تغییر در نگرشها، بینشها و ارزشهای از پیش تعیین شده استفاده بهینه کرد. روشهای آموزشی در تعامل عوامل مؤثر در امر آموزش، زمانی میتواند موثر باشد که اجزای آن یعنی یاددهندگان، یادگیران، موضوع یادگیری، زمان و مکان یادگیری و منابع مالی، فیزیکی و انسانی برای یادگیری در ارتباط متقابل باشند.روشهای آموزشی در جدولها و نمودارها نشان داده شدهاند؛ هر یک از آنها میتواند در ایجاد تواناییها و مهارتهای شغلی مدیران و کارکنان مفید و سازنده باشد. نقش مربی، مدرس، و استاد در بهرهگیری از این روشها در برنامههای آموزشی به منظور مشارکت، همفکری، برخورد اندیشه و تفکر مدیران و کارکنان موجب میشود انگیزه فراگیری و مشارکت برای بحث در فراگیری به وجود آید. استفاده از روشهای آموزشی در برنامههای آموزشی حرفهای و تخصصی از طریق مربیان، مدرسان، و استادان در راستای تحقق هدفهای آموزشی و ایجاد مهارتهای ادراکی رفتاری و فنی میتواند رشد و پرورش ذهنی، فکری،عاطفی و روحی مناسب را در فراگیران تغییر دهد و در آنها تحول ایجاد کند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
احمد پیروز | ahmad piroz
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-98&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202318.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات