این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۱۴، شماره ۴، صفحات ۷۱-۸۵

عنوان فارسی استفاده از روش‌های کاربردی در آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی
چکیده فارسی مقاله روش‌های آموزشی، بخشی از تکنولوژی آموزشی را تشکیل می‌دهد و از آنها می‌توان به عنوان ابزار تسهیل‌کننده برای یادگیری و تغییر در نگرش‌ها، بینش‌ها و ارزش‌های از پیش تعیین شده استفاده بهینه کرد. روش‌های آموزشی در تعامل عوامل مؤثر در امر آموزش، زمانی می‌تواند موثر باشد که اجزای آن یعنی یاددهندگان، یادگیران، موضوع یادگیری، زمان و مکان یادگیری و منابع مالی، فیزیکی و انسانی برای یادگیری در ارتباط متقابل باشند.روش‌های آموزشی در جدول‌ها و نمودارها نشان داده شده‌اند؛ هر یک از آنها می‌تواند در ایجاد توانایی‌ها و مهارت‌های شغلی مدیران و کارکنان مفید و سازنده باشد. نقش مربی، مدرس، و استاد در بهره‌گیری از این روش‌ها در برنامه‌های آموزشی به منظور مشارکت، همفکری، برخورد اندیشه و تفکر مدیران و کارکنان موجب می‌شود انگیزه فراگیری و مشارکت برای بحث در فراگیری به وجود آید. استفاده از روش‌های آموزشی در برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای و تخصصی از طریق مربیان، مدرسان، و استادان در راستای تحقق هدف‌های آموزشی و ایجاد مهارت‌های ادراکی رفتاری و فنی می‌تواند رشد و پرورش ذهنی، فکری،عاطفی و روحی مناسب را در فراگیران تغییر دهد و در آنها تحول ایجاد کند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله احمد پیروز | ahmad piroz



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-98&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202318.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات