این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۱۴، شماره ۱، صفحات ۲۵-۳۴
عنوان فارسی
مورد و موردنویسی: ابزاری برای آموزش مدیریت
چکیده فارسی مقاله
مورد کاوی چیست؟ چه رابطهای با نظریههای سازمان و مدیریت، و واقعیتهای سازمان دارد؟ کاستیها و توانمندیهای آن کدام است؟ محتوا و فرایند شکلگیری و پیدایش آن چیست؟ و سرانجام اینکه ساختار آن چگونه است؟ در این مقاله، سعی میشود به این پرسشها پاسخ داده شود. هدف اصلی از این مقاله، معرفی مجموعهای مقدماتی برای کسانی است که در تلاش برای نوشتن مورد کاویهای آموزشی هستند یا میخواهند با آموزش از این طریق تأثیر کارهایشان را بالاتر برند. در جنب این موضوع، علاوه بر مفاهیم اصلی و عمده، به برخی موضوعهای نظری و فرعی نیز اشاره شده است. از جمله آنکه با توجه به دیدگاههای نظری که تاکنون در این باره ابزار شده است. "موردها" به انواع مختلف طبقهبندی شده و تفاوت آنها از لحاظ هدف و کارکرد مورد بررسی قرار گرفته است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابراهیم گلشن | ebrahim golshan
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-109&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202329.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات