این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۱۱، شماره ۲، صفحات ۴۷-۵۱
عنوان فارسی
لزوم توجه به کیفیت ستاده در تحلیل بهرهوری
چکیده فارسی مقاله
بهرهوری را اغلب رابطه کمی ستاده به داده دانستهاند. به عبارتی دیگر بهرهوری را مترادف کارایی به کار بردهاند و مسئله "کیفیت ستاده" کم و بیش به فراموشی سپرده شده است. یکی از دلایل این امر آن است که اندازهگیری ستاده به ویژه در بخشهای خدماتی و دولتی کاری نسبتاً دشوار است. اما این دشواری سنجش نباید به هیچ وجه عاملی برای چشمپوشی از محاسبه "کیفیت ستاده" باشد. امروزه تحلیلهای بهرهوری بدون سنجش کیفیت کاری عبث و بیهوده است زیرا اثربخشی مدیران و سازمانها بیشتر بر مبنای کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده ارزشیابی میشود. در این مقاله نویسنده میکوشد تا اهمیت سنجش "کیفیت ستاده" را در تحلیلهای بهرهوری خاطرنشان سازد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابوالحسن فقیهی | abolhassan faghihi
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-21-48&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202386.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات