این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۱۰، شماره ۱، صفحات ۵۱-۶۰

عنوان فارسی مورد پژوهی: روشی آموزشی در برنامه‌های مدیریت
چکیده فارسی مقاله بسیاری از کشورهای پیشرفته معمولاً در برنامه‌های آموزش مدیریت خود برای تأمین اهداف آموزشی از روش مورد پژوهی یا مطالعه موارد خاص استفاده می‌کنند. این روش به گونه‌ای تنظیم شده که زمینه یادگیری را در مدیران تسهیل می‌کند و مدیران با استفاده از این روش عملاً می‌توانند مسائل و مشکلات سازمانی را حل کنند. در این نوشته ابتدا معنی لغوی مورد پژوهی از دیدگاههای مختلف بررسی شده و تعریف جامعی از این روش و ویژگیهای آن به عمل آمده و برداشت جدیدی، از این روش در جهت تبیین هدفهای آموزشی ارائه شده است. استفاده از این روش برای دستیابی به هدفهای مذکور در متن این نوشته بسیار مفید خواهد بود.از آنجایی که این روش بر دریافت اطلاعات از منابع دیگر جهت تحلیل و ارائه راه‌کارها استوار است و اصطلاح "موردپژوهی" دقیقاً می‌تواند این مفهوم را به ذهن بررسی کنندگان القا کند نگارنده به انتخاب این اصطلاح علاقه‌مند شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله احمد پیروز | ahmad piroz



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-137&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202418.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات