این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۹، شماره ۲، صفحات ۱۰۵-۱۱۳
عنوان فارسی
بحثی پیرامون مبانی و اصول مدیریت کیفیت جامع
چکیده فارسی مقاله
برای همگامی با تحولات سریع و روزافزون جهان امروز، باید خود را به نظریههای نوین علوم مختلف از جمله مدیریت، تجهیز کنیم. مدیریت کیفیت جامع یکی از جدیدترین نظریههایی است که به ویژه در دهههای 80 و 90 میلادی علمای مدیریت مطرح کردند و موفقترین شرکتهای جهان نیز از آن بهره بردند. نگارنده در این مقاله سعی در معرفی جنبههایی از این موضوع داشته است. به این امید که مورد استفاده دستاندرکاران این رشته، به ویژه مدیران سازمانهای مختلف برای ارتقای سطح بهرهوری و بهود کیفیت کالاها و خدمات در سطح ملی واقع شود.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهدی کاظمی | mehdi kazemi
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-155&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202436.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات