این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۹، شماره ۲، صفحات ۱۲۵-۱۲۹

عنوان فارسی حفظ وفاداری کارکنان
چکیده فارسی مقاله منابع انسانی، دارایی‌های حیاتی‌اند. چگونه می‌توان منابع انسانی را به طور مؤثر به کار برد و حفظ کرد. افزایش حقوق دیگر برای ارضای نیاز مردم امروز کافی نیست و مؤسسه باید مجموعه‌ای از مزایا و برنامه های آموزشی را ارائه دهد و برای دست‌یابی به وفاداری کارکنان راه ارتقای آن‌ها را هموار سازد. هر سال بعد از آن که مدیریت پاداش سالیانه را می‌پردازد، کارکنان نگران می‌شوند که حکم بازنشستگی چه کسی را به زودی روی میز او خواهند گذاشت. بعضی از مدیران حتی از کسانی که تصمیم دارند مؤسسه را ترک کنند می‌خواهند که قبلاً اطلاع دهند تا پاداش آن‌ها را نیز پرداخت کنند و شخصی را به جای آن‌ها پیدا کنند تا وقتی آن‌ها کار را ترک کنند عملیات متوقف نشود. آدم‌ها مهم‌ترین دارایی بخش خدمات و تحقیق و توسعه‌اند. بیمارستان‌های خصوصی برای جلب استعدادها سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند. فروشندگان ماهر و معامه‌گران در قسمت مالی نیز بسیار مورد تقاضا هستند. اخیراً مهندسان کامپیوتر و اطلاعات حرکتی را در وال‌استریت ایجاد کرده‌اند، چون می‌توانند تجزیه و تحلیل دقیق انجام دهند، که کلید موفقیت در سرمایه‌گذاری است. بنابراین، شرکت‌هایی که با سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار سروکار دارند حقوق‌های پیشنهادی را افزایش می‌دهند تا بهترین افراد را جلب کنند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-157&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202439.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات