این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۸، شماره ۳، صفحات ۷۷-۸۴
عنوان فارسی
مدیریت کیفیت فراگیر در بخش دولتی
چکیده فارسی مقاله
در ویژه نامه بهرهوری مجله مدیریت دولتی، مقالهای تحت عنوان "انطباق مدیریت کیفیت فراگیر در مؤسسات دولتی" درج شد. آن مقاله، نه تنها اجرای مدیریت کیفیت فراگیر را در دستگاههای دولتی به شکل فعلی مفید ندانسته، بلکه آن را از جنبههای مختلف، پر زیان انگاشته است. مسئله مهم در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر این است که این دیدگاه در هر سازمانی بسته به موقعیت و اهداف خاص آن، با مشکلات مربوط به خود مواجه است. لذا نمیتوان آن را به صورت قالبی در هر سازمانی اجرا کرد بلکه مهمترین اقدام برای اجرای آن در هر تشکیلاتی تطبیق نگرش با وضعیت آن سازمان است. این مقاله درباره مشکلات اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در بخش دولتی و راهحلهای آن میباشد. در دو سال اخیر علاقه بسیار زیادی در مورد مدیریت کیفیت فراگیر در بخش دولتی ظاهر شده است. روند بسیاری از فعالیتهای دولیت علیالاصول تکراری، یکنواخت، خطاپذیر و ضد مراجعین است. چنین فعالیتهائی برای شناخت مبانی و اصول مدیریت کیفیت فراگیر مناسب است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مجتبی رجب بیگی | mojtaba rajabbaigy
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-178&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202455.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات