این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۸، شماره ۱، صفحات ۱۰۸-۱۱۰

عنوان فارسی حلقه‌های کنترل کیفیت و عملکرد سازمان
چکیده فارسی مقاله سازمانها برای رسیدن به اهداف خود راهبردها و فنون مختلفی را طرح و به اجراء می‌گذارند. از جمله این فنون ایجاد حلقه‌های کنترل کیفیت است. با ایجاد این حلقه‌ها، سازمانها می‌کوشند به اهداف بیشماری نظیر بهره‌وری، رضایت شغلی کارکنان، تولید فرآورده‌ها و یا ارائه خدمات با کیفیت بالا و نیز حل مشکلات به صورت گروهی دست یابند. حلقه‌های کنترل کیفیت مدیران سازمانها را قادر می‌سازد که با کاربرد مؤثر منابع و امکانات سازمان جوابگوی نیازهای فرد و سازمان باشند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فتاح شریف زاده | fatah sharizadeh



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-192&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202468.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات