این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فرآیند مدیریت و توسعه
، جلد ۸، شماره ۱، صفحات ۱۰۸-۱۱۰
عنوان فارسی
حلقههای کنترل کیفیت و عملکرد سازمان
چکیده فارسی مقاله
سازمانها برای رسیدن به اهداف خود راهبردها و فنون مختلفی را طرح و به اجراء میگذارند. از جمله این فنون ایجاد حلقههای کنترل کیفیت است. با ایجاد این حلقهها، سازمانها میکوشند به اهداف بیشماری نظیر بهرهوری، رضایت شغلی کارکنان، تولید فرآوردهها و یا ارائه خدمات با کیفیت بالا و نیز حل مشکلات به صورت گروهی دست یابند. حلقههای کنترل کیفیت مدیران سازمانها را قادر میسازد که با کاربرد مؤثر منابع و امکانات سازمان جوابگوی نیازهای فرد و سازمان باشند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فتاح شریف زاده | fatah sharizadeh
نشانی اینترنتی
http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-192&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202468.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات