این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فرآیند مدیریت و توسعه، جلد ۳، شماره ۲، صفحات ۳۴-۴۹

عنوان فارسی فرآیند ارزشیابی دوره های آموزشی کارکنان سازمانها
چکیده فارسی مقاله (پاراگراف نخست) آیا می توان یک دوره آموزشی را بدون ارائه طراحی برای ارزشیابی نتایج حاصل از آن تهیه و اجرا کرد؟ اگر دوره های آموزشی را ارزیابی نکنیم، چگونه می توان اطمینان حاصل کرد، شرکت کنندگان در دوره آموزشی همان مهارتهای رفتاری و نگرشهای مورد نظر برنامه ریزان دوره آموزشی را آموخته اند؟ اگر معتقد باشیم که نباید هیچ دوره آموزشی را بدون پیش بینی روشهای ارزشیابی آن طراحی و اجرا کرد، این سوال پیش می آید که چگونه می توان یک برنامه آموزشی را ارزشیابی کرد؟ انواع و روشهای گوناگون ارزشیابی آموزشی کدامند؟ چگونه می توان معیار ارزشیابی را مشخص ساخت؟
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمود ساعتچی | mahmood saatchi



نشانی اینترنتی http://jmdp.ir/browse.php?a_code=A-10-1-335&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1001/article-1001-202586.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات