این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
، جلد ۳، شماره ۱۱، صفحات ۴۲-۵۲
عنوان فارسی
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالای ورزشی موردمطالعه، نیروی انسانی مشارکتکننده در توزیع و پخش کالای ورزشی در سطح شهر ایلام
چکیده فارسی مقاله
در این پژوهش برآنیم تا عوامل مؤثر بر کارائی شبکه ارتباطی توزیع کالاهای ورزشی در شهر ایلام را بررسی نماییم. روش: پژوهش از جهت هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی و ازنظر روش، پیمایشی میباشد. جامعه موردنظر 1200 نفر میباشند. نمونه موردنظر با توجه به جدول کرجسی مورگان بالغبر 291 نفر میباشد.( میزان آلفای کرون باخ، برای تمامی متغیرها قابلقبول میباشد). نتیجهگیری: برای برسی هدف پژوهش، هشت فرضیه جزئی شکل گرفت که عواملی مانند افزایش تخصص و مهارت نیروی انسانی، بازارسنجی و توسعه زیرساختهای توزیع و حملونقل کالاهای ورزشی نقش به سزایی بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع کالاهای ورزشی دارد و موجب کاهش هزینه و افزایش کیفیت شبکه ارتباطی توزیع و پخش کالاهای ورزشی میگردد. عواملی که کمترین تأثیر را نسبت به سایر عوامل داشتند، میتوان به دو مورد تبلیغات هدفمندr=0/541)) و کوتاه شدن کانال توزیعr=0/564)) اشاره کرد و سایر عوامل (برند ملی قوی- استفاده از فناوری نو-تقویت خوشههای شبکه توزیع) در حدود 7/0 تا 8/0 میباشند.(در کل باید گفت که تمامی عوامل موردبررسی، تأثیر قوی بر کارایی شبکه ارتباطی توزیع و پخش کالاهای ورزشی دارند).
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Analyzing the Effective Factors On The Efficiency Of The Communicative Network Of Distributing Sport Goods (Case Study: Human Force Participating in Distributing Sport Goods in the City of Ilam)
چکیده انگلیسی مقاله
In this research we intend to analyze the effective factors on the efficiency of the communicative network of distributing sport goods in Ilam. Method: The research is practical from the goal perspective and is descriptive from the nature point of view and is survey from method perspective. The intended population is 1200 persons. The considered sample is over than 291 persons regarding the Krejcei and Morgan table. (The amount of the Cronbach’s alpha is acceptable for all variables). Concluding: For analyzing the research’s aim, 8 partial assumptions were made which factors such as increment of the human force’s skill and expertise, market research and developing the infrastructures of distribution and transportation of sport goods play an effective role in the efficiency of the communicative network of distributing sport goods and cause cost reduction and increment of the quality of the communicative network of distributing sport goods. The least effective factors are targeted advertisement (r=0.541) and distribution channel shortening (r-0.564) and other factors (strong national brand, using modern technology, reinforcing the distribution network’s clusters) are in the range of 0.7 to 0.8. (Totally it should be said that all analyzed factors have strong effect on the efficiency of the communicative network of distributing sport goods).
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ولی محمد درینی | vali mohammad
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور، سرپرست دفتر ریاست دانشگاه پیام نور
احسان نامدار جویمی | namdar joyami
دانشگاه ایلام. گروه مدیریت
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه ایلام (Ilam university)
هوشنگ جمشیدیان |
دانشجوی دکتری دانشگاه مدیریت صنعتی، گروه مدیریت اجرایی، گرایش کسب و کار
محمد زهرابی |
دانشجوی دکترای دانشگاه پیام نور، رشته مدیریت
نشانی اینترنتی
http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_2849_489.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1062/article-1062-208083.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات