این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
، جلد ۲، شماره ۸، صفحات ۳۸-۴۶
عنوان فارسی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی : تاثیر وضعیت به روز رسانی واتس آپ در یک رویداد ورزشی فوق برنامه دانشگاهی
چکیده فارسی مقاله
چکیده:بازار یابی رسانه اجتماعی و از جمله استفاده از فیس بوک در حال تبدیل شدن به بخشی رایج از بازاریابی تبلیغاتی توسط سازمانهای تفریحی , سرگرمی و ورزش است . در حالی که استفاده از واتس آپ به عنوان یک ابزار بازاریابی مشترک می باشد، شواهد تجربی استفاده از آن بسیار کم می باشد . این تحقیق اثر بخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی بر دانشجویان در یک محیط دانشگاهی را مورد بررسی و پژوهش قرار می دهد . مخصوصا تاثیر پیامهای واتس آپ را از طریق تکرار فاکتوریل دو در دو و در قالب طراحی موضوع برای تعیین تاثیر آنها بر آگاهی ، علاقه و تصمیم به شرکت در یک رویداد فوق برنامه دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت . شرکت کنندگان به دو دسته کنترل ( تعداد 25 نفر) و گروه کنترل ( تعداد 27 نفر) تقسیم شدند . تجزیه و تحلیل کوواریانس( ANCOVA ) تفاوت قابل توجهی در آگاهی بر اساس متغیر آزمایشی نسبت به علاقه و تصمیم به شرکت در رویداد نشان داد . یافته ها نشان می دهد که بازاریابی رسانه اجتماعی در افزایش میزان آگاهی موثر است که این مطالعه یک پایه تجربی برای تحقیقات آتی ارائه داد .
کلیدواژههای فارسی مقاله
کلمات کلیدی ، بازاریابی، طراحی تجربی، رسانه های اجتمایی،
عنوان انگلیسی
Impact of Social Media Marketing: The Impact of whats App status update on a sporting event of the academic program
چکیده انگلیسی مقاله
ABSTRACTSocial media marketing, including the use of Facebook , is becoming a prevalent part of the promotional marketing mix by recreation and sport organizations.While use of Facebook as a marketing tool is common , empirical evidence of itsuse is lacking. This study examined the effectiveness of social media marketing on college students in a campus recreation setting. Specifically, the effectiveness of Facebook status messages were assessed via a 2 × 2 repeated factorial within withinsubjects design to determine their influence on awareness of, interest in, and intention to participate in a campus recreation special event. Participants wereassigned to experimental (n = 27) or control (n = 25) groups . ANCOVAs revealed significant differences in awareness based on the treatment, but not in interest orintention. Findings suggest that social media marketing was effective in increasing awareness , and the study served as an empirical foundation for future research .
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Marketing, experience design, Social media
نویسندگان مقاله
امین رعیت |
دانشگاه آزاد اسلامی, واحدداریون
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی داریون (Islamic azad university of darion)
مهوش زینی زاده | zeini zadeh
دانشگاه آزاد اسلامی, واحد دزفول
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی دزفول (Islamic azad university of dezful)
سمیه عمادی |
دانشگاه آزاد اسلامی, واحدداریون
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی داریون (Islamic azad university of darion)
نشانی اینترنتی
http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_1924_350.html
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1062/article-1062-208102.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات