این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، جلد ۲، شماره ۵، صفحات ۲۷-۳۵

عنوان فارسی نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (۴p)
چکیده فارسی مقاله پژوهش حاضر به بررسی نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (4P) پرداخته است. مؤلفه­ های آمیخته بازاریابی ورزشی شامل محصول، قیمت، ترویج و توزیع می­باشد. نوع تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کلیه خبرنگاران ورزشی، کارشناسان ورزشی و تولیدکنندگان ورزشی می­ باشد. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده­ های جمع آوری شده با کمک نرم افزارSPSS انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که بین وضعیت موجود و مطلوب مؤلفه­ های محصولات، قیمت و توزیع تفاوت معناداری وجود دارد و تنها برای مؤلفه ترویج بین وضعیت موجود و مطلوب تفاوت معناداری وجود نداشته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Role of IRIB on the Marketing of Iranian Sports Goods with Emphasis on Sports Mix Marketing (P4)
چکیده انگلیسی مقاله The present study examined the role of IRIB on the marketing of sports goods with an emphasis on sports mix marketing (P4). The components were sports marketing of products, price, promotion and place. Research type was a descriptive-survey. Populations were sports journalists, experts and all sports manufacturers. The instrument was a questionnaire. The analysis of the data collected with the help of SPSS software. The results showed that there was a significant difference between the existing situation and the desired situation of components, products, price and there was not any significant difference distribution existing status for desired promotion. 
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Marketing, sports marketing, sports goods, IRIB

نویسندگان مقاله نرگس بکتاش |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد تهران جنوب
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب (Islamic azad university of tehran south)

طیبه بزرگر |
استادیاردانشگاه آزاد تهران جنوب
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب (Islamic azad university of tehran south)

سیدحمید قاسمی | seyed hamid
استادیاردانشگاه پیام نور


نشانی اینترنتی http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_1419_260.html
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1062/article-1062-208120.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات