این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
مدیریت فرهنگ سازمانی
، جلد ۹، شماره ۲۳، صفحات ۱۴۵-۱۶۷
عنوان فارسی
ارزیابی عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده بر اساس رضایت ارباب رجوع
چکیده فارسی مقاله
در پژوهش حاضر تلاش شده است تا عملکرد اداره مخابرات شهرستان آباده را بر اساس رضایت ارباب رجوع مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهد. این پژوهش به صورت کتابخانهای و میدانی صورت پذیرفته و روش تحقیق، توصیفی ـ پیمایشی و از شاخه میدانی بوده است. جامعه آماری شامل 25 نفر از مدیران،کارشناسان و 75 نفر از پرسنل اداره مخابرات آباده و 200 نفر ارباب رجوع آن اداره می باشد و با توجه به کوچک بودن جامعه آماری،تمام افراد این دو گروه(مدیران و کارشناسان) به عنوان نمونه انتخاب شدند .روایی پرسشنامه با توجه به متون داخلی شرکت و مساعدت اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید قرار گرفت. و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید.تجزیه و تحلیل داده ها از آما توصیفی ر استنباطی استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که F مشاهده شده در خصوص مؤلفه های درون داد،میان داد(فرآیند)، برون داد،بازخورد و تعاملات محیطی در سطح p?0/05 معنادار نبوده و میزان رضایت ارباب رجوع از مؤلفه های 5 گانه عملکرد یکسان بوده است. در مجموع با توجه به اختلاف نظرات ارباب رجوع و دفعات مراجعه آنها به اداره مخابرات و مدرک تحصیلی آنها، میزان رضایت مراجعین از عملکرد هر یک از مؤلفه های 5 گانه سیستمی اداره مخابرات بالاتر از سطح متوسط بوده است. ...
کلیدواژههای فارسی مقاله
اداره مخابرات.، ارزیابی عملکرد، رضایت مشتری،
عنوان انگلیسی
Evaluation of Abadeh Telecommunications Office Performance Based on Client Satisfaction
چکیده انگلیسی مقاله
The aim of this research is to evaluate the performance of the Office of Telecommunications in Abadeh in terms of client satisfaction. This is a field research which has been conducted through survey. The research population consists of twenty five managers and experts, seventy five employees of the Office of Telecommunications and two hundred of its customers. Due to the small size of the research population, all the population was surveyed. The validity of the questionnaire was confirmed through studying organizations’ documents and by the research advisors and consultants. Research reliability was assessed by calculating Cronbach Alpha. In analyzing the data, descriptive and analytic statistics were used. Research findings represent that the observed F-values of input, process, output, feedback factors and environmental interactions were not statistically significant at p< 0.05 and client satisfaction in regard to five-factor indicator of organizational performance were the same. In general, client satisfaction of organizational performance was higher than average in terms of the frequency of their interactions with this office and their level of education. In addition, observed F-values of five-factor system indicator of this organization were statistically significant and managers’, experts’ and employees’ views regarding organizational performance were different, such that managers’ and customers’ satisfaction with the performance were lower than that of employees.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علی عطافر |
استادیار گروه مدیریت دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
الهام امری |
دانشجوی کارشناس ارشد گروه مدیریت دولتی دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
نشانی اینترنتی
http://jomc.ut.ac.ir/article_28786_ff0f1c09da78d2cb8b1b586a5b8ff8b3.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-210111.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات