این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت فرهنگ سازمانی، جلد ۷، شماره ۲۰، صفحات ۱۷۱-۱۹۰

عنوان فارسی تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان
چکیده فارسی مقاله مردم همواره به پنداشت و قضاوت دیگران درباره خود توجه کرده و به آن اهمیت می‌دهند. کارکنان نیز در شرایط مختلف از تاکتیک‌های متفاوت مدیریت اثر استفاده می‌کنند تا به اهداف خود در سازمان دست یابند. یکی از اهداف کارکنان بهبود عملکرد سازمانشان می‌باشد. ارزیابی عملکرد یک سازمان سنجش اثربخشی وکارایی فعالیت‌های آن سازمان می‌باشد. در این پژوهش از میان مدل‌های گوناگون ارایه شده برای ارزیابی عملکرد مدل کارت امتیازی متوازن انتخاب شده است. این مدل با تأکید بر چهار جنبه کلیدی مالی، مشتری، رشد و یادگیری و فرآیندهای داخلی کسب و کار، معیارها و شاخص‌های مورد نیاز را برای ارزیابی سازمان فراهم می‌کند. هدف از این تحقیق، بررسی تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات براساس مدل کارت امتیازی متوازن می‌باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل 1450 نفر کارکنان شرکت مخابرات شهر اصفهان است. روش نمونه‌گیری تصادفی ساده و حجم نمونه 203 نفر برآورد گردید. روش جمع‌آوری اطلاعات با استفاده از پرسش‌نامه محقق ساخته‌ 39 سؤالی است. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم‌‌افزار SpSS و در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی انجام شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Impact of Impression Management on the Performance Tele Communication Company Base on Balance Scorecard Model (A Case Study in Tele Communication Company of Esfahan)
چکیده انگلیسی مقاله People always notice to other’s ideas and judgments about themselves. Personnel also use different tactics of impression management in different situations, to reach their purposes in organization. One of the personnel's purposes is the improvement of the organization performance. Performance measurement of an organization is the process of quantifying the efficiency and effectiveness of its actions. In this research the balance scorecard model has been selected among various presented models for performance measurement. This model provides requisite criterion and indices for organization evaluation with emphasizing on four key aspects: “financial perspective, customer perspective, learning process and growth and internal business process”. The purpose of this research is to evaluate the impact of impression management on the performance of Esfahan's telecommunication company base on balance scorecard model. This study is a descriptive-measurement research. The research statistical society is the personnel of Telecommunication Company of Esfahan and including 1450 employees. So, a simple randomly sampling with a number of 203 persons.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمداسماعیل انصاری | mohammad esmaeil
استادیار گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

حسین استادی |
استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان (Islamic azad university of dehaghan)

معصومه مطهری |
کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان (Islamic azad university of dehaghan)


نشانی اینترنتی http://jomc.ut.ac.ir/article_22985_4aba125811ad2ed522f6b4675afab759.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-210135.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات