این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت فرهنگ سازمانی، جلد ۴، شماره ۴، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان
چکیده فارسی مقاله با توجه به اهمیت و ضرورت مدیریت کیفیت جامع در فرایند رشد و توسعه سازمان‌ها و رقم زدن مولفه‌های مختلف بالندگی سازمانی و روان‌شناختی آن، از جمله مبحث اساسی رضایت مشتریان و توجه ویژه برنامه‌ریزان و سیاستگذاران توسعه کمی و کیفی به این مقوله مهم, ضرورت تام دارد تا نسبت به بهبود وضعیت سازمان‌ها، بالاخص سازمان‌های خدماتی، اقداماتی اساسی صورت گیرد. این مقاله که برگرفته از پژوهشی سازمانی است، تلاش دارد تا ضمن مروری بر ادبیات تحقیق و با توجه به فرضیات پژوهشی, یافته‌های پژوهشی را که از واحدهای مورد مطالعه گرد آوری شده است، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نتایج و پیشنهادهای حاصل از این پژوهش میدانی نیز ارائه گردید.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله بخش خدمات، رضایت مشتریان، کیفیت، مدیریت کیفیت جامع،

عنوان انگلیسی The relationship between TQM and customer satisfaction in service sector
چکیده انگلیسی مقاله This article examined the relationship between total quality management (TQM) and customer satisfaction in service sector. TQM and customer satisfaction is discussed in this survey. In the other part of the article, the research methodology is described that encompass hypothesis, research methodology, the statistical population and the sample are explained. This research is a field research. Tools of data collection are closed-ended questionnaire and interview. Statistical population is unlimited and sample size is 120 persons. Statistical technique that is used are spearman correlation coefficient. The data is analyzed by spss software. Based on the results of research, there is a meaningful relationship between TQM and customer satisfaction
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسین خنیفر |


زهرا حیدرنیا |



نشانی اینترنتی http://jomc.ut.ac.ir/article_19353_95e44167581a115996bc9a6cbbe9ee82.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-210174.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات