این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
مدیریت فناوری اطلاعات
، جلد ۳، شماره ۸، صفحات ۱-۱۸
عنوان فارسی
شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان
چکیده فارسی مقاله
در این مطالعه بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در قالب سطح مؤلفهها در دو دسته بیرونی (مربوط به دولت) و درونی (مربوط به بنگاهها) و در قالب ماهیت مؤلفهها در دو دسته راهبردی و عملیاتی بررسی شدهاند. در نهایت 35 مؤلفه بهصورت نهایی شناسایی و مبنای طراحی سؤالهای پرسشنامه قرار گرفته است. سپس اهمیت و وضعیت بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی از نظر خبرگان بازاریابی دانشگاهی مشخص و در چارچوب مطالعه، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا اولویت و وضعیت فعلی هر یک از مؤلفهها در فضای کسبوکار ایران مشخص شود. روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و روش گرآوری داده توصیفی پیمایشی است. نتایج بهدست آمده بیانگر آن است که از نظر خبرگان بازاریابی کلیهی بسترهای درونی و بیرونی بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسبو کار ایران از وضعیت نامساعد و اهمیت زیادی برخوردار هستند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Identifying Electronic Marketing Impementation Infrastructures in Iranian Enterprises: Experts' Point of View
چکیده انگلیسی مقاله
Implementing infrastructures of e-marketing has been considered in this study. They are classified into external (related to government) and internal (related to enterprise) categories based on the factors’ level and are classified into strategic and operational categories based on the factors’ nature. 35 factors have been finalized as the basis of the questionnaire. The importance and position of the implementing infrastructures of e-marketing in Iran business environment have been questioned from marketing experts. Results show that all external and internal implementing infrastructures of e-marketing in Iran business environment are important but inappropriate
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
هاشم آقازاده |
استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
مینا مهرنوش |
استادیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
مهرداد استیری |
دانشجوی دکترای بازرگانی دانشگاه تهران، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://jitm.ut.ac.ir/article_23999_2e14106caa1959473a410d9e1fa6efce.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1085/article-1085-210387.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات