این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
بررسی های بازرگانی، جلد ۱۷، شماره ۹۷، صفحات ۴۵-۵۹

عنوان فارسی پایان جنگ بین فروش و بازاریابی
چکیده فارسی مقاله در بسیاری از شرکت‌ها، همیشه پس از یک فروش ناموفق، میان واحد فروش و بازاریابی بحث و جدلی به‌وجود می‌آید. فروشندگان، بازاریابان را متهم به برنامه‌ریزی اشتباه می‌کنند و بازاریابان، فروشندگان را مقصر می‌دانند که نتوانسته‌اند ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار نمایند که فروش با شکست مواجه شده است. در نتیجه یک عدم هماهنگی میان دو واحد در شرکت به‌وجود می‌آید و تنها نتیجه آن، افزایش هزینه‌های ورود به بازار، کاهش سهم فروش و ... می‌باشد. در این‌جاست که کاتلر و همکارانش پیشنهاد دادند که باید یک ارتباط جدید میان این دو واحد در شرکت‌ها به‌وجود آید تا با استفاده از تجربیات این دو واحد، برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای فروش محصولات صورت پذیرد. کاتلر پیشنهاد می‌دهد که در قدم اول باید ارتباط بین این دو واحد بیشتر شود. سپس افراد این دو واحد در شرکت با یکدیگر ادغام شده و با بررسی عملکرد آنان و راه‌اندازی سیستم مشترک ارزیابی عملکرد، ارتباط یکپارچه بین این دو واحد ایجاد شود و بدین‌ترتیب بتوانند در یک محیط رقابتی با سایر رقبای خود رقابت نمایند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله فروش، بازاریابی، قیف خرید،

عنوان انگلیسی Ending the War Between Sales and Marketing
چکیده انگلیسی مقاله n too many companies, Sales and Marketing feud like Capulets and Montagues. Salespeople accusemarketers of being out of touch with what customers really want or setting prices too high. Marketersinsistthatsalespeoplefocustoo myopicallyonindividualcustomersandshort-termsalesattheexpenseoflonger-termprofits.Result? Poor coordination between the two teams—which only raises market-entry costs, lengthenssales cycles, and increases cost of sales.How to get sales and marketing teams to start working together? Kotler, Rackham, and Krishnaswamyrecommendcraftinga new relationship betweenthem, onewith the right degree of interconnectiontotackleyour most pressing business challenges. For example, is your market becoming more commoditized or customized? If so, align Sales andMarketing through frequent, disciplined cross-functional communication and joint projects. Is competitionbecomingmorecomplex thanever?Thenfullyintegrate theteams,byhaving them shareperformancemetricsand rewards and embedding marketersdeeply in management ofkey accounts.Create the right relationship between Sales and Marketing, and you reduce internecine squabbling,enabling these former combatants to boost top- and bottom- line growth, together.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله فروش, بازاریابی, قیف خرید

نویسندگان مقاله سید امید آقامیری |
مدیر بهره‌برداری شرکت توسعه گردشگری ایران و مدرس هتلداری دانشگاه

عباس بیدگلی |
معاون بهره برداری و خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران و مدرس هتلداری دانشگاه


نشانی اینترنتی http://barresybazargani.itsr.ir/article_37285_abc4beec76b6185b6d3f4f2f5b2f973a.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-2104460.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات