این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
تحقیقات بازاریابی نوین
، جلد ۵، شماره ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، صفحات ۱۲۵-۱۳۸
عنوان فارسی
نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام)
چکیده فارسی مقاله
هدف پژوهش حاضر نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه است. روش تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل مشتریان شعب بیمه ایران در شهر ایلام است که تعداد 384 نفر از آنها با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده برای نمونه انتخابشدهاند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامههای استاندارد بوده است. بهمنظور سنجش روایی پرسشنامههای تحقیق از تحلیل عاملی تائیدی جهت تعیین پایایی نیز از پایایی مرکب استفاده شد. فرضیات پژوهش به کمک بخش ساختاری مدل معادلات ساختاری یعنی تحلیل مسیر موردبررسی واقع شدند. نتایج پژوهش نشان دادند که بازاریابی خیرخواهانه بر توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه تأثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه نیز برجذب مشتریان در صنعت بیمه تأثیر مثبت و معناداری دارند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی خیرخواهانه، جذب مشتری، سود مشتری، سود جامعه، بیمه،
عنوان انگلیسی
The roles of Charity marketing to attract customers in the insurance industry by explain the role of mediator variables according to customer profit and attention to the welfare of society
چکیده انگلیسی مقاله
The aim of this study is the role of Charity marketing to attract customers in the insurance industry by explains the role of mediator variables according to profitcustomer and attention to the welfare of society. The research is descriptive and is a correlation. The population of this study includes customers in the insurance branch of the Iranian city of Ilam that 384 of them using simple random sampling, such as, have been selected. The questionnaire has been standard In order to measure the validity of the study confirmation factor analysis was used to decide the reliability of the reliability of compound. Hypotheses using structural equation modeling of the structural path analysis were evaluated. The results showed that Charity marketing attention to profit customer and attention to the welfare of society and significant Positive impact, And also according to customer profit and attention to the welfare of society and have a significant positive impact on customers in the insurance industry.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سمیه زنگیان |
مرتضی ملکی |
وحید شرفی |
مرتضی ملکی |
نشانی اینترنتی
http://nmrj.ui.ac.ir/article_17809_4008ab099bb6276fb484518f8116a922.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-2114915.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات