این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات روانشناسی تربیتی، جلد ۱۱، شماره ۱۹، صفحات ۱۱۵-۱۳۴

عنوان فارسی مقایسه میزان تاثیر روش تدریس یادسپاری با روش سنتی(سخنرانی) بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی compare the effectiveness of Memorization teaching method with traditional (Lecture) method on academic achievement and creativity of
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله یوسف رسولی |


مجتبی سلم آبادی |
کارشناس ارشد مشاوره خانواده دانشگاه علامه طباطبائی تهران و مدعو دانشگاه فرهنگیان باهنر بیرجند
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

غلامحسن پناهی |
دانشگاه فرهنگیان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه فرهنگیان (Farhangian university)


نشانی اینترنتی http://jeps.usb.ac.ir/article_2132_0ee2cbf657171792eb996168ca4c4aa8.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1162/article-1162-216656.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات