این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۳، شماره ۹۴، صفحات ۵۲-۶۵
عنوان فارسی
نقش ارتباطات بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای تولیدی و صنعتی
چکیده فارسی مقاله
این پژوهش باهدف بررسی ابزارهای ارتباطات بازاریابی صنعتی و کاربرد این ابزارها در شرکتها و کسبوکارهای صنعتی انجام شده است. برای این منظور، از روش تجربی و مطالعهی موردی چندگانه برای بررسی وضعیت موجود ارتباطات بازاریابی دیجیتالی (DMC) در شش شرکتِ صنعتی استفاده شد. برای افزایش اعتبار سازهی پژوهش و بهمنظور بهدست آوردن نتیجهای دقیقتر و کاهش سوگیریها از فن مثلثبندی استفاده شد. دادههای موردنیاز پژوهش با انجام مصاحبه در کارگاههای آموزشی و نیز از سایر منابع اطلاعاتی موجود جمعآوری شد. همچنین، تحلیل دادهها با استفاده از استدلال قیاسی و روش مضمونسازی طی یک فرایند سه مرحلهای کاهش داده، نمایش داده و تأیید نتیجهها انجام پذیرفت. یافتههای پژوهش سه دیدگاه موجود در ادبیات پژوهش را شناسایی کرد. نخست اینکه هرچند DMC یکی از مهمترین ابزار ارتباطات بازاریابی صنعتیست، ولی شرکتها هنوز از ظرفیت آن بهطور کامل استفاده نمیکنند. دوم، اینکه شرکتها از DMC برای آسانی و افزایش ارتباطات با مشتری، پشتیبانی فروش و ایجاد آگاهی استفاده میکنند. سوم، شرکتها از ابزار رسانههای اجتماعی بهعنوان بخشی از DMC بهاندازهی ابزارهای دیجیتال سنتی استفاده نمیکنند. ارتباطات بازاریابی دیجیتالی، برای دستیابی هدفهای مختلف بازاریابی، ازجمله ایجاد آگاهی نسبت به برند، افزایش فروش، پشتیبانی از فروش و بهبود ارتباط با مشتریان موجود، فرصتی را فراهم میسازد. برای دستیابی به هر یک از این هدفها، ابزارهای مختلف DMC موردنیاز است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
حسین عباسی اسفنجانی |
استادیار گروه مدیریت، اقتصاد و حسابداری، دانشگاه پیام نور، ایران
نشانی اینترنتی
http://www.iranrubbermag.ir/article_100467_1e8702dc4a1b403e8e6d6c22975accfe.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات