این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
تعلیم و تربیت استثنائی
، جلد ۵، شماره ۱۰۵، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
مهارت های صرفی و معنا شناختی در افراد آسیب دیده شنوایی (۳۹تا ۴۶-۵-۱۰۵-۱۳۸۹)
چکیده فارسی مقاله
آسیب شنوایی مستقیم یا غیر مستقیم باعث تأخیر در رشد و تکامل زبان می شود و بیشترین تأثیر را بر تولید و درک زبان یعنی بر جنبه های مختلف صرف و نحو و نیز جنبه های معناشناختی و کاربردشناختی زبان چه در حوزه گفتار و چه در حوزه نوشتار دارد. در این مقاله اختلال در مهارت های زبانی افراد آسیب دیده شنوایی در حوزه معناشناسی و صرف مورد توجه قرار گرفته است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Not Available25
چکیده انگلیسی مقاله
Not Available
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Not Available
نویسندگان مقاله
لیلا فیاضی بارجینی | . .
نشانی اینترنتی
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-58&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
آسیب دیده شنوایی
نوع مقاله منتشر شده
مروری
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات