این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
منظر
، جلد ۴، شماره ۱۸، صفحات ۲۴-۲۷
عنوان فارسی
به دنبال سؤال از برای آموختن
چکیده فارسی مقاله
شیوه سنتی و یکسویه آموزش که معلم دانش ها را پی در پی به دانشجویان ارایه میدهد پاسخگوی مطالبات رشتهها و دانش چندبعدی و کلنگر امروز نیست. در این بین رشته معماری منظر و علم منظر به عنوان دانشی پیوسته با طبیعت، تاریخ و جامعه بیشترین صدمه را از این شیوه آموزش میبیند. امروزه آموزش مبتنی بر کشف و تجربه در محیط، بهترین مکان آموزش را برای خوانش و تفسیر منظر و تجربه انسانها در طبیعت و تاریخ مهیا میسازد، خوانش و تفسیری که مغز آموزش این رشته برای دانشجویانی است که خود بازیگر اصلی کسب دانش منظر به شمار میروند. سفر در این میان بهترین بستر تمرین برای کسب توانایی در خوانش و تفسیر منظر مبتنی بر خواننده است. انجمن سفرهای پژوهشی منظر با این هدف از 6 سال قبل اقدام به برگزاری سفرهای بلند مدت 1 ماهه به کشورهای خارجی کرده و در پی تبیین و تدوین این شیوه آموزش در طی سفر بر آمده است. سفر به هندوستان در نوروز 1391 تجربهای نو در برنامهریزی و اجرای این روند آموزشی بود. آنچه در ادامه میخوانید معرفی و تحلیل از نحوه اجرا و دستیابی به اهداف و پتانسیلهای سفر در روش آموزش مبتنی بر کشف و نهایتاً ارایه دستاوردهای آن است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Looking for question to lear n
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
آیدا آل هاشمی |
پژوهشگر دکتری معماری
نشانی اینترنتی
http://www.manzar-sj.com/article_1262_2d09269e43de21d36432daa64a020376.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1218/article-1218-222305.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات