این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مهندسی حمل و نقل، جلد ۵، شماره ۲، صفحات ۲۱۷-۲۳۲

عنوان فارسی طراحی و شبیه سازی شبکه تغذیه ترکشن راه آهن شهری همراه با روش عددی برای تسریع حل معادلات وتضمین همگرایی
چکیده فارسی مقاله در این مقاله به اصول طراحی نرم افزار شبیه ساز شبکه تراکشن راه آهن شهری، به منظور تعیین محل پستهای یکسوساز، تأیید ظرفیت واحدهای یکسوساز، انتخاب کابل فیدر و سطح مقطع هادی شبکه تراکشن و همچنین تأیید ظرفیت ترانسفورماتور اصلی پست فشار قوی و غیره پرداخته خواهد شد. همچنین یک مدار معادل برای شبکه مورد نظر ارایه خواهد شد و پس از یافتن معادلات حاکم بر شبکه، با استفاده از روش بهینه سازی داگ لگ، ضمن تضمین همگرایی، سرعت حل معادلات-که تعداد و ابعاد آنها زیاد است- افزایش داده خواهد شد. در این مقاله جهت حصول اطمینان از پاسخهای به دست آمده، ملاحظات موجود در استانداردهایی همچون EN60146، IEC146، CEI EN 5032 و CEI EN 50329 مد نظر قرارگرفته است. برای بررسی اعتبار نتایج حاصل با در نظر گرفتن پستهای موجود در خط چهار متروی تهران (حد فاصل ایستگاه ارم سبز و چهارراه ولیعصر) شبیه سازی انجام شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله تغذیه تراکشن، سیستم راه آهن شهری، شبیه ساز پست های یکسوساز،

عنوان انگلیسی Design and Simulation of Traction Power Supply of Urban Railway using Numerical Technique to Accelerate the Solution of Equation and Convergence Guarantee
چکیده انگلیسی مقاله In this article the principle and framework for software design and simulation of traction power supply in urban railway projects are described. The main aim of this design will be creating proper tools and methodology to determine the places of rectifier substations, rectifier unit capacity, choosing of feeder cables and cross dimension n of conductors in traction network and also confirming the capacity of transformers in high voltage posts. Meanwhile an equivalent model for requested network is presented and the equations of network are found. In the model and equations which have large scale and quantities of variables, the optimization numerical method such as Doglag are applied to guarantee the convergence accelerate the speed of solution. The article considers the standards like CEI EN 5032, IEC 146, EN60146 and CEI EN 50329 to ensure the results of obtained model and equations. To verify the credit of presented solution, the line 4 of Tehran metro have been simulated and compared.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Traction Power Supply, Urban Railway, Doglag, Tehran metro

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی http://jte.sinaweb.net/article_5657_8fbb317feb56080c4023f9218980c4f0.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1231/article-1231-223457.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات