این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
مهندسی و مدیریت کیفیت
، جلد ۹، شماره ۲، صفحات ۱۷۲-۱۸۵
عنوان فارسی
ارائه رویکرد روششناسی مبتنی بر قرارداد سرویس جهت نظارت بر کیفیت خدمت در سیستمهای ابری
چکیده فارسی مقاله
امروزه سطح عظیم اشتراک منابع رایانشی و پویائی بارهای کاری در محیطهای ابری، ضرورت تدوین رویکردی جامع در جهت نظارت بر کیفیت خدمت را ایجاب مینماید. درحال حاضر فقدان بکارگیری دیدگاهی جامع، متدولوژیک و چندمنظوره درجهت پیوند دیدگاههای قبلی، موجب ایجاد فضای آشوب در این حوزه تحقیقاتی و درک ناقص از مسئله گشته است. بنابراین در مقایسه با تحقیقات قبلی، هدف این پژوهش گام برداشتن درجهت جبران نواقص مذکور میباشد و مهمترین دستاورد آن ارائه دیدگاه متدولوژیک نظارت بر کیفیت خدمت مبتنی بر قرارداد سطح سرویس در سیستم های ابری می باشد. دیدگاه پیشنهادی برخلاف راهحل های موجود، مستقل از عملگرهای محیطی، اهداف کیفی را به صورت یکپارچه و خودکار نظارت مینماید تا موثّر واقع گردد. نتایج ارزیابی ها مبیّن سودمندی و برتری دیدگاه متدولوژیک پیشنهادی نسبت به دیدگاههای موجود و مدیریت چندمنظوره کیفیت خدمت در مراکز داده ابری میباشد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نفیسه فارغ زاده |
گروه مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خدابنده، زنجان، ایران
نشانی اینترنتی
http://www.pqprc.ir/article_102753_7907df6933dd59f43bc70f224f52fc5f.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1261/article-1261-2280888.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات